Helle hellii Lappeenrantaa mitäs teille on antanut ilmojenhaltia tänä ihanana aamuna?

Avainsanat: säätila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 10:07

Aurinkoisen lämmintä, terassin mittari kipuaa auringonpaisteessa jo yli +20 asteen.

Kysyjän kommentti

Tulis ne lämpimät takaisin,kun nyt paleltaa ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 10:09

Ilmojen haltija on luvannut hyvää tänne Keuruun kauounkiinkin. Katsoin mittaria, arvatkaa 40 astetta.
Mutta kiireesti sanon, että se on auringon paisteessa suoraan parvekkeen ikkunan takana, joten siihen ei
voi uskoa nyt, taitaa pääsiäisvalheen kertoa minulle.
Onhan se säänikkari luvannut meille aivan hellettä, mutta enpä usko, että se täällä ainakaan
siihen yltää.Mutta kiva kun on tälläistäkin , saavat pääsiäisvieraatkin eripuolilla nauttia ilmojen haltijan suosiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 11:14

Lämmintä on täälläkin, mittari näyttää +14 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 15:42

Lämmintä Turussakin riittää kuin auringon paistetta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 16:33

20+täällä Kanta-Hämeessä kyllä nyt tarkenee. Aivan ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 17:45

aurinkoinen hieno keli pääkaupunkiseudullakin,

ranalla tuo viimeisten jäidensä kanssa rimpuileva meri vielä pitää lämpötilan alle viidentoista, mutta ei tarvitse kehä ykköstä ylittää kun ollaan jo liki parissa kymmenessä

kesäisen kelin ovat huomanneet myös perhoset joita tämän päivän aikana on ilmestynyt tosi monia lajeja , yksi esimerkki

valperi.blogspot.com/2011/04...tavaa.html

_

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2011 - 21:17

Aivan mahtavan upea päivä oli täällä meilläkin. Mittari kipusi varjossa 19:sta asteeseen. Lumet lähti niin että lotina kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 21:39

Oli yksi kevään kauneimmista ja aurinkoisimmista päivistä. Nyt vasta ehdin napsuttelun pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 22:40

Helle on hellinyt.Kun tulin iltapäivällä fillarilla työkeikalta,piti heitää pitkähihainen fiisitakki pois päältä,ja ajaa loppumatka T-paita päällä.Illastakin oli vielä suloisen lämmintä,kun lopetin pihahommat klo 21..
On niin kesäinen olo ja tunnelma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2011 - 16:58

Lämmintä oli eilen ja lämmintä on tänään. Koivun lehdet aukeilee tuossa etelän seinustalla olevassa riippakoivussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 13:02

25 astetta plussaa on helleraja joten ei täällä meren rannalla ole niin paljoa vielä ollut lämpötila. Lämmintä toki on ollut ja aurinko heloittaa edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:18

Helle helli meitäkin pääsiäisen aikoihin, vappu on ollut kylmä ja kolea.