Kuinkas tämä lankalauantai tuli vietettyä?

Lisätty: 23.04.2011 - 22:34

Yökkö täältä toivottelee kaikille oikein hyviä unia sekä mielenkiintoisia unikuvia.

Avainsanat: pääsiäinen lauantai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2011 - 22:59

kiitos kysymästä,
siinähän tuo hurahti hienossa säässä tipusten perässä juostessa ja pihalla peuhatessa
terassia pistettiin kesäasentoon, särjettiin ja korjattiin kunnes tuli pimeä ja pelasti enemmiltä hommilta ... jatkuu huomenna

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Oi ihana toukokuu..kevät ja kepeät höyhenet tipusten päällä, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.04.2011 - 22:20

Kiitos kysymästä. Ulkona meni ihan koko päivä. Pensaita leikellen ja lunta heitellen. Nyt on puhki olo ja peti kutsuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 22:43

Kyllä tämä launtai meni vaudilla.Kuntosalilla ja uimassa tuli käytyä..ja samalla reisulla kaupassa.
Kinkkukiusauksen tein ja kun sain syötyä..oli pieni lepohetki..
Aurinko paistoi koko päivän..loppupäivä meni ulkona pihahommissa..ihan iltaan asti.Ei olisi millään malttanut lopettaa ulkohommia,kun se on niin rentouttavaa...Nyt on kaikki pensaat ja puut leikattu..Paitsi vielä on edessä orpihlaja-aidan leikkaaminen alhaata poikki..se on sitten ensiviikon hommia.
Nukkumatti alkaa kutsumaan,kun huommenna on työkeikka..4 tuntia juppausta annettava..on kyllä aika rankka homma..ranteet taas sitten ihan väsyksissä..ja samalla tulee tehytyä18 km pyörälenkki..On taas niin ihanaa pyöräillä..hyötyliikuntaa työmatka..
Koitahan yökkö jaksaa taas yö pakertaa..me nukutaan ja ehkä kivoja uniakin nähdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 22:56

Hyvää yötä yökölle, reipas lenkki aamupäivällä ihanassa säässä, ja sitten päivän mittaan pientä puuhastelua ja nyt seurailen Bond-leffaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 05:28

Eilisen päivän vietin pihalla kun oli aivan upea ilma. 24 v vanhan Morsiusangervon poistimme pihalta ja 4 osaan sen jaoimme ja ne osat jatkaa uutta elämää tuttaviemme pihoilla.Istuskelin uudessa keinutuolissa ja aurinkoa otin loppupäivän, mieheni osti meille K-Raudasta ulkokeinutuolit ja niissä on mukava ulkona keinutella ja odotella kukkien kasvamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 08:54

Ulkonahan tuo tuli vietettyä. 20 säkkiä multaa pakkasin kaupasta auton perään ja mökillä ulos. Istutin 10 tuijaa tosi kivikkoiseen paikkaan. Kesä- ja talvirenkaita tuli pyöriteltyä vajaan ja takaisin. Autot saivat kesärenkaat alleen. Grillailtiin. Ja sitten nukkumaan. Sauna on vielä pesemättä mökillä, mutta suihkut toimivat ja vesi tulee ja menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 09:20

Lankalauantai meni kauniin ilman merkeissä.Lähimme miehenikanssa ajeleen tonne Hämeenlinnaan päin .kuljettiin kaikkia pieniä maalaisteitä.
Ajauduimme valtamaantietä pitkin linnatuuleen, siellä syötiin. Aika hyvä ruoka.Lähettiin Janakkalan kirkolle ,siellä huomasin että takki jäi linnatuuleen tuolin selkänojaan ja rahapusi taskussa.Äkkiä hakemaan ,olivat ottaneet talteen.
Ajelimme ja katselimme .Sitten menimme Hauholla- Mierolan satamaan.Siellä istuimme, joimme kahvia ,katseltiin ihmisvirtaa ja selällepäin.Pohjoisesta puhalsi aika kylmä tuuli.
Vanhoja teitäpikin tulimme Riihimäkeä kohden. Rupesin leipomaan iltasella 2 isoa piirakkaa. Omena ja mustikka piiraat .Saunalämitettiin ja makkarat kiukaalle . Kävin koirankanssa lenkillä kun sauna lämpeni.Uni tuli hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 10:02

Noinhan se meni aivan tavallisen tuntuisesti. Koulukaverini kävi kylässä ja kotona aivan olin
koko päivän. Mihinkäs sitä vanha ja raihnas enään lähtee iltasella.
Rauhoitun tutkimaan surukirjoja, kun pitäisi se muistokirjoitus kirjoittaa pikkusisarelle.
Vähän jotain osviittaa ottaa sieltä, mutta vaikeaa on.
Tämä pääsiäinen on nyt erilainen minun kohdalla. Ikävä ja kaipaus on sanomaton,
mutta tämä pääsiäsiaamu tuo lohtua siihen, että toivossa kerran tapaamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 10:59

Lenkkeillessä ja illaksi töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 13:59

Salamancan markkinoilla kavaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 21:33

Mökkipihalla aurigon paisteessa lintujen laulua kuunnelllen ja kukkia katsellen. Koko päivän ulkona pienten aherrusten parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2011 - 19:07

Kissan hiekkaa kävin raahaamassa viimeisillä voimillani, kipeä kun olin. Muuten menikin vain lepäillessä.