Oletko käynyt katsomassa kärsimysnäytelmää tämän pääsiäisen aikaan ja mitä mieltä sellaisesta perinteestä olet?

Lisätty: 25.04.2011 - 07:49

En ole itse koskaan ollut katsomassa, kun jotenkin se on vähän..jääköön sanomatta. Näen kärsimystä joka päivä muutenkin ja se riittää minulle.

Avainsanat: risti jeesus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 09:03

Kärsimystä kotonani riittävästi,ei tarvitse näytelmästä sitä hakea.Piti ton kissan sairastua,mutta onneksi päästiin lääkärille ja saatiin lääkkeet,kun sais lääkittyä kunnialla,kun kissa on mahdoton otus lääkittäväksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Toivottavasti teidän kisumisu on jo terve.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2011 - 21:59

Jos Hesassa olisin, ehdottomatisti kävisin katsomassa tuota näytelmää.Minusta ihan kiva olisi katsella ja ottaa se perinteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 22:04

En ole käynyt koskaan katsomassa, mielenkiintoista varmaan olisi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 23:02

enpä täällä kotimaassa ole käynyt, en nyt enkä aikaisemminkaan

kerran tuli seurattua Itävallassa (jossain kylässä jonka nimi unohtunut), ihan mielenkiintoinen mutta kerta riitti minulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 05:30

On pitkä matka Hesaan sellaista lähteä katsomaan, ja kun en ole mikään uskovainenkaan niin ei edes kiinnosta lähteä katsomaan sellaista näytelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 09:24

Itse olimme parivuotta sitten katsomassa Turun Tuomiokirkon edessä, viimevuonna ei ollut mutta tänä vuonna oli mutta emme menneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 10:19

eipä ole tullut käytyä katsomassa. Heslingissä oli mahdollisuus, mutta en sinne väentungokseen koskaan lähtenyt. Vaikeaa siellä oliis rollarin kanssa liikkua.
Täällä maalla ei ole mahdollisuutta nyt sellaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 10:59

En ole käynyt katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2011 - 21:10

Tunnustaa mun täytyy etten ole koskaan käynyt katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 21:31

Katsokoon ken haluaa, minä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:10

Kävimme perjantaina kaupungissa ja näimme, kun pystyttivät kulisseja Tuomiokirkon ja Säätytalon portaille. Olisin mielelläni jäänyt katsomaan, mutta olimme matkalla juhlatilaisuuteen ja se jälkeen taas kipin kapin mökille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2011 - 19:08

En ole koskaan katsonut, ja taitaa jäädä jatkossakin katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 13:01

Kerran olen sen nähnyt, siitä on jo vuosia. Taisi olla nyt jo 20. kerta kun se oli pitkäperjantain ohjelmassa Helsingissä. Kannatan ajatusta ko. näytelmästä, sitä muuta hulinaahan on pitkni vuotta ihan tarpeeksi.
Tungos siellä on aikamoinen kyllä. Ollaan maalla pitkäperjantain joten ei viitsi tulla kaupunkiin sinä iltana käymään.
Ei nyt mistään maakunnista kannata lähteä pitkien matkojen takaa vaikka joku haluaisikin sen kokea.