Olettekos jo maalanneet munanne ?

tässä yksi malli joka matkoilla on tullut kuvattua

valperi-ontheroad.blogspot.c...a-din.html

Avainsanat: maalatut munat pääsiäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 19:30

no mutta sun muna kuvassa oli kyllä mahtava!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 18:50

Kysyin mieheltä, muttei tunnustanut :)) Munia kyllä tänään syöty, muttei ne nyt niin maalattuja olleet,valkoisia vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 19:41

Sunnuntaina meille tulee munamaalarit, pikkuihmiset niitä maalaavat, ja minä olen suklaamunat jo syönyt jotka piti palkaksi antaa heille maalaushommista, huomenna pitää uusia suklaajuttuja kaupasta hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 19:45

Komea ja värikäs, on kokoa ja näköä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 20:06

Onpas iso ja komea muna. Minulla on munan käsittely kesken...palaan myöhemmin asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 20:19

ei ole maalattu omia eikä vieraidenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 20:46

Ei ole tullut maalattua mutta ostin ison suklaamuna kasan suureen kulhoon.. joista lapset, miniät, vävyt myös lapsenlapset pääsevät nauttimaan...

Taidan olla pikkuisen lapsellinen kun noita aikuisiakin tulee muistettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 21:06

Ei ole tullut maalattua, tänään söin yhden ja ainoan suklaamunan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2011 - 21:08

En, enkä isännänkään. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 21:55

Ei ole tullut munia maalattua...enkä maalaa,kun olen pääsiäspäivänä töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 22:35

Ei ole maalattu munia. Ei yhtään. Mutta katsoin oikein aitoa oikeaa munaa ja ihmettelin siinä komeeta tatuointia.Kyllä jokapaikasta niitä maalauksia löytyy.Mitä isompi sitä komeepi tatska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 02:52

Olipa suuri ja komea muna, meillä ei näin kauniita ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 05:01

Olen tyytynyt vain syömään.
Tuota Bukarestilaista en kyllä jaksaisi, puhumattakaan kanasta, joka sen on muninut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 18:15

Kaunis on muna. Ei kehtaisi edes syödä.

Väittävät, että jos munat syhyävät altapäin tulee hyvä perunavuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2011 - 19:11

Ei ole maalattu, eikä maalata. Ei myöskään ostettu minkään värisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 19:52

En maalannut, mutta värjäsin vanhoilla vesiväreillä. Turhaan värjäsin, kun menin saunaan ja kävin suihkussa, niin värit valuivat viemäriin. Olis varmaan pitänyt valita paremmat värit. Hyvää kevättä kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:07

Mieheni on huumorintajuinen, mutta rajansa kaikella.