Mita erikoista on tahtunut taman sillan historissa?

Tasman Bridge: www.napsu.fi/matkailu/matkak...53--Hobart

Avainsanat: tasman bridge 1975

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 12:58

Näyttää romahtaneen, kun malmilastissa ollut laiva törmäsi siihen ja kaksitoista ihmistä sai surmansa.
en.wikipedia.org/wiki/Tasman...e_disaster
Tässä valokuvia onnettomuudesta www.parliament.tas.gov.au/hi...y/brd1.htm

Lisätty: 01.05.2011 - 11:44

Niinpä näkyy olevan vahvistettu kohta hylyn kohdalla. R.I.P. kipparille ja muille mahdollisille tuon alla lepääville.
Hyvää Vappua ja matkan jatkoa! Mahdatko olla jo puolivälin paremmalla puolella? Kaukana ainakin olet käynyt, kun vesikin pyörii altaan viemärissä toisinpäin ja autotkin ajavat väärää puolta.
Kiitos paras vastaus valinnasta.

Kysyjän kommentti

Se sinkkirikastetta tehtaalle tuonut laiva kippareineen makaa vieläkin pohjassa. Kunnostessa joutuivat jättämään siltä kohtaa pilarit pois. Kohta näkyy kuvassani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 13:02

1975 - Tasmaniassa sijaitsevaan Tasman Bridge -siltaan osui malmilastissa ollut rahtilaiva Lake Illawarra. 12 ihmistä sai surmansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 13:36

Huonosti näytti sillalle ja ihmisille tuolloin käyneen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 13:59

Pahaa jälkeä, romua kuten aina tälläisessä tapauksessa ja ihmishenkiä ,joita ei korvaa kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 15:21

Minä luulin, että se on ollut aina tuollainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 18:09

Samalailla jännitetty silta kun turuussaki oli tuo pieni, mikä purettiin.Ollappa vasta tosi isosilta niin vaarallinen kuiteskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 18:28

Tuurilla ne suuretkin laivat seilaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 20:29

Tasman Bridge -siltaan osui malmilastissa ollut rahtilaiva Lake Illawarra. Surullista, mutta kaikkea voi sattua ja tapahtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 16:34

1975 – Tasmaniassa sijaitsevaan Tasman Bridge -siltaan osui malmilastissa ollut rahtilaiva Lake Illawarra, 12 ihmistä sai surmansa