-m-
Kysytty: 20.04.2011 - 13:03

Suklaamunassa piilii terveysvaara?

Muumimammassa kiellettyjä ftalaatteja:

www.iltalehti.fi/perhe/20110...2_pr.shtml

Avainsanat: suklaamuna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 21:54

Mitenkähän tuokin pienokaiselle joka diggaa muumeja - kerrotaan sillätavalla nätisti ettei mielipaha pääse yllättämään.
Tämä mamma toivoo että Disneymunat olisat taaperoilleni turvallisia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 13:16

onko vaarattomia munia olemassakaan ;-D))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:30

Onneksi en noista pidä......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:50

Munissa piilee vaara..ei passaa koukkuun jäädä. Muumimunat jääkööt siis syömättä. En tosin ole ostanut ensimmäistäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:54

Itse en osta munaa se on ylellisyys minulle ja terveellinen vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:56

Onneksi söin vaan ne suklaat, lelut jätin syömättä, eihän niistä enää minulle ole vaaraa, roskiin vippasin ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2011 - 15:12

Kaikenlaiset suklaamunat jää minulta syömättä. Säästyn tuolta vaaralta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 15:40

Ainaskin Muumi munissa, mutta on jo poistettu myynnistä...

Lisätty: 20.04.2011 - 15:44

www.iltasanomat.fi/kotimaa/M...37737.html

taas toisetkin suklaamunat hyllyiltä pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 17:34

Ei ole mummolla muna munaa suklaisena, eikä tuu.
Pieniä ei ole tulossa kylään ja itse syön vain vanhoiksi hyviksi havaituiksi tunnettuja
kanan "palleja".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 19:37

Muumimamma onkin myrkkymamma. Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu. Onkohan valmistettu kiinassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 20:46

Pääsiäisenä otetaan suklaamunia pois kaupoista, sillä lelut ovat myrkyllisiä/vaarallisia lapsille, samoinhan on joulun aikaan, aika monta lelua otetaan joulumyynnistä pois saman vaaran vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 21:59

Suklaamunien suklaa on pahanmakuista ja yllätykset munien sisällä turhakkeita, joten ostan pojalle tasan yhden kinder-munan ja siinä pääsiäisen munaostokseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 03:31

Harmillinen uutisointi. Muumit kun ovat niin suosittuja. Täytyy varmaan jättää muumi munien osto huomenna väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:35

Jos söisin pääsiäismunia, niin ehdottomasti, ainoastaan, vain ja yksinomaan Fazerin Mignonin kelpuuttaisin. Näitä ostin aikoinaan lapsillekin.