Schwarzenegger EU:n presidentiksi? sopisiko tämä ajan henkeen ?

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...sidentiksi

Avainsanat: eu presidentti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 19:33

Sekoitti jo Kalifornian. Vaikka muutos olisikin mahdollisesti eduksi, niin ei Iso Arskan avulla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 20.04.2011 - 13:07

Just, tuollainen pellehän meidän sirkuksesta vielä puuttuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:03

Pysykoon siella filmiteollisuuden lahteilla. Tosin taitaa omistaa Itavallan passin myos?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:27

Arska saisi pysyä punttiensa kanssa Amerikan maalla......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:53

Ei kait. Sitten tämä vasta todelliseksi farssiksi muuttuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2011 - 15:14

Mitä amerikkalaiset EU:ssa tekisi? Hölmöä touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 15:28

Itävaltalaissyntyinen Schwarzenegger

- Ranskalaiset eivät halua saksalaista, saksalaiset eivät halua italialaista. Entäpä sitten eurooppalaissyntyinen henkilö, joka muutti Yhdysvaltoihin...

tiedä häntä mut kumminkin hmm..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 17:31

Kaikkea kanssa, kyllä tämä maailma sekoaa kokonaan näköjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 20:40

Arska se on aikamoinen säätäjä, mitähän se vielä keksii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 22:03

Ensin Soini ja sitten iso Arska. Mitähän seuraavaksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 03:32

Hah, mitähän seuraavaksi. Toivottavasti tuo on hyvä vitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 21:51

Ehdottomasti Arska remmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:42

=)) Hyvin sopii Arska kehiin. Ei tuolla liene puutteita sen enempää kuin muillakaan poliitikoilla. Ja olisihan jo hyvät suhteet jenkkilään valmiina. Vai haluavatko jenkit hänestä jostain syystä eroon??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:24

Jos on myös Itävallan kansalaisuus, yrittäkööt vaan, mutta pääsy on erittäin epätodennäköinen.
Onhan meillä omassa eduskunnassakin nyt erittäin suuri joukkio erilaisia pellehermanneja.... niitä viisaan kansan sinne äänestämiä!
Alexsander hoitakoot suhteet Usan suuntaan... ja uusi sopiva presidentti jatkossa myös.