Mitä tarkoitetaan sosiaalisella medialla?

Avainsanat: sosiaalinen media

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 08:32

Sosiaalinen media on käsitteenä vielä varsin uusi ja siten siitä on useita erilaisia tulkintoja

Sosiaalisessa mediassa sisältö on pääosin käyttäjien tuottamaa

Uusia sosiaalisen median palveluita syntyy ja kuolee päivittäin

esim.erkkejä sosiaalisesta mediasta

Facebook
Suomi24
IRC-Galleria
Wikit
YouTube

jne.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 07:57

Twitteriä, facebookia yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:36

verkkoviestintää, pääasiallisesti käyttäjien tuottamaa.
sekä edellä mainittujen lisäksi HeiaHeia, flickr, LinkedIn sekä monia monia muita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:37

Sosiaalinen media tarkoittaa verkkoviestintäympäristöjä, joissa jokaisella käyttäjällä tai käyttäjäryhmällä on mahdollisuus olla aktiivinen viestijä ja sisällöntuottaja tiedon vastaanottajana olon lisäksi. Sosiaalisessa mediassa viestintä tapahtuu siis monelta monelle, eli perinteisille joukkotiedotusvälineille ominainen viestijän ja vastaanottajan välinen ero puuttuu.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Sosiaa...inen_media

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:50

Facebook
Suomi24
IRC-Galleria
Wikit
YouTube

jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 17:14

minä laitan seniorinetin myös sosiaalisen median piikkiin. On aivan uusi sana taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 19:02

Onhan niitä monenlaisia keskustelupalstoja pitkin nettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 21:16

Eikös tuo ole vähän kuin tämä meidän Napsukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:20

Twitter, Facebook jne.