Oletko harkinnut "kunnon" risteilyä Itämerellä ? Tulossa uusi hieno risteilyalus.

Saksalainen uusi risteilyalus AidaSol www.aida.de/ lähtee ensimatkalleen nyt 20.04.11, klo.10. Sekä 10.05.11 alkaen risteilee Itämerellä touko-syyskuun aikana, alus liikennöi, reittiä: Warnemunde, Tallinna, Pietari, Helsinki, Tukholma, Danzig / Gdynia, Kööpenhamina, Warnemünde. Katso myös 14 kuvaa aluksesta.
www.aftonbladet.se/resa/krys...2862615.ab

Avainsanat: itämeren risteily aidasol

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 19:16

en tykkää risteilyistä, vaikka olis kuinkakin upea botski,
tosi tylsää roikkua laivalla ja pistäytyä jossain pikipäin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 19:01

Kyllä minulta jo risteilyt jää tekemättä näillä näkymillä. Jollei sitten joku inva-liitto järjestäisi, niin olisi jonkinlainen turvakin takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 19:41

en minäkään ole innostunut noihin risteilyihin (ainakaan toistaiseksi) ja varmuudella voi sanoa etten ensi kesänä tuonne mukaan lähde

saman varustamon (Aida) risteilijöitä näkee esimerkiksi Funchalin satmassa melko useasti, ovat nyt sitten valloittamassa pohjoisempiakin vesiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 19:48

En juurikaan ole innostunut risteilyistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 19:54

En ole koskaan ollut risteilyihminen enkä sellaiseksi milloinkaan muutu, uskon näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 20:56

Kyllä risteilyt ihan kivoja on, lapset tykkäävät kovasti ja Tukholmassa olemme käyneetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 22:57

Risteilyt olen jo Ruotsin ja Tallinan laivoilla riittävästi että ei kiinnosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 23:20

Lähdössä toukokuussa Ruotsin risteilylle ja ihan iloisin mielin. Meidän tyttökerho kokoontuu säännöllisesti ja nyt sitten on risteilyn vuoro. Aina on ollut tolkuttoman hauskaa, saa taas nauruhermot kyytiä =D))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:11

En minä jaksa laivalla olla kauaa, en ruotsin risteilyjäkään viitsi tehdä vaikka satama on samassa kaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:12

Ensi kesänä olisi tarkoitus purjehtia ihan vain tavallisilla Siljan laivoilla Ruotsiin ja takaisin. Ruotsista reissaamme Tanskan puolelle jollain pienellä purrella. Vaan olisihan se joskus hienoa päästä oikein isoon ja hienoon risteilyalukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 18:28

Itämerellä on risteilty useammankin kerran. En tarvitse sieltä enää uusia kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 22:55

Harkitahan aina voi.