Joko krookkukset kukkuvat pihallasi?

Huomasin tänään aamulla,kun vedin makuhuoneen verhon ylös,että naapurin emännän krookkukset olivat kukassa,ne on sitten kauniita.

Lisätty: 20.04.2011 - 09:12

nyt huomasin virheen kirjoituksessani ja sain naurukohtauksen,tarkoitin tietenkin kukkimista eihän ne krookkukset tosiaankaan kuku.

Avainsanat: kukkanen kevään krookkus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 18:57

Minun krookukset on kukkineet viikon jo, ja valkoinen lumitähti on kukkinut nyt 2 päivää, idän sinililjat alkavat varmaan huomenna kukkia jos aurinko näin komeasti paistaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 16:01

Mulla seinustalla krookukset kukkineet 2 päivää. Eilen huomasin lesken kukkasia keltaisia kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:22

Kauniita ne ovat, eivät vielä meillä kuki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:35

meidän seinustalla rusakot ovat saaneet herkutella krookuksilla jo reilun viikon ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:54

Kyllä nuo ovat jo kupittaan puistoon nousseet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 17:10

Eipä kuki minun pihallani vaan kadun toisella puolella olevan kaupan pihassa.
Minulle tuotiin krookus, mutta ei se ole sisäkukka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 18:23

Kyllä kukkivat jo meilläkin taloyhtiön seinustalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 19:52

Kävin katselemassa ja mökkipihalla oli kaikenvärisiä. On kesä ja perjantaina edessä muutto mökille. Ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 19:56

Kyllä kukkivat minullakin tuossa lipputangon ympärillä ja vähän varjoisemmassa paikassa nousevat esiin maasta ja kukkinevat jo pääsiäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 20:54

Kyllä vain kukkivat, huomasin ne ensimmäisen kerran viikko sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2011 - 21:33

Olen jo omakotitalojen pihoissa nähnyt viikko sitten ensimmäiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:13

Kyllä vain jo siniset krookukset kukkivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.04.2011 - 12:50

Kukkivathan nuo oikein kauniisti. Tulppaanitkin tunkevat terhakkaasti lehteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 16:53

Lumikellot ja ihanainen Jouluruusu isoin valkein kukkasin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 22:53

Naapurissa on aina kaikki paremmin, jopa kukkamaat. Nupussa ovat, täällä omakotitalon pihassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 07:46

Kyllä kukkivat kaikenvärisine kukkineen ja narsissit,tulppaanitkin jo aika pitkällä.
Kaikki taitaa roihahtaa loistoonsa nyt pääsiäisenaikaan, kun luvattu aurinkoa ja lämpöä koko Suomeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 23:14

Kyllä on jo kaunista kukkaloistoa pihalla.