Mitä mieltä olet uusista, ns. julkkiskansanedustajista? Onko heillä pätevyyttä lain laadintaan ja muuhun vaativaan tehtävään?

Eduskunttaanhan pääsivät mm. Silvia Modig, Juha Väätäinen, Kike Elomaa, Jaana Pelkonen, Sinuhe Wallinheimo. Toisaalta, ylsihän ex-missi Tanja karpela aikoinaan ministeriksi saakka....

Avainsanat: julkkiskansanedustajat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 10:58

ainaski ne on vuosikaudet saanu harjotusta miten ollaan esillä mediassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 19:20

Oppia ikä kaikki, jos on asioista kiinnostunut, niin mikä ettei........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 19:56

Kyllä Kike Elomaa on ainakin hyvin räväkkä tyyppi. en ole oikein perillä keitä kansan lemmikkejä sinne meni.
Mikko Alatalo taisi päästä sinne.
Tarja Karpela meni ministeriksi asti, mutta vähän epäilen olisiko ainesta ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:34

Kike on kyllä kansalaisten suosiossa ja puhuu kyllä kansalaisten kanssa .

Räväkkä nainen on mutta tämä jää nähtäväksi tämä työmaa... onnea hänelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:40

Viimeinet vastaukseni vaalikysymyksiin. Tehkööt hommansa ja hoitakoot suomen asioita, kun ovat valtakirjan saaneet. Kansan ääni on puhunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:57

aika useasti ovat yhden kauden vierailulla ja puoluekaverit pitävät huolta etteivät käytäville eksy, poikkeuksiakin löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:48

Uskoisin Kike Elomaalla olevan tietoa asioista,hänen isänsä oli mukana politiikassa niinkuin minunkin isä aikoinaan oli.

Lisätty: 18.04.2011 - 21:50

Juha Väätäinen on minusta vähän liian iäkäs tuohon hommaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:39

Ei voi kuin toivoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 07:10

Aika epäilyttävältä tuntuu, kuin julkkikset eduskunnassa pärjäävät, mutta aika näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:35

Aika näyttää, oppia ikä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:44

Totuus kansanedustajan tehtävistä:
hommaforum.org/index.php?top...61.0;imode

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:32

Tulee ainoastaan mieleen että aika moni sai hyvät kuukausiansiot, painavat äänestysnappia siten kun ryhmä (eli ryhmään viisaammat) käskevät. Myös muita pellejä kun tunnettuja julkkiksia siellä nyt on ihan tarpeeksi eli yli tarpeen.
Ikä ei sensijaan ole mikään rasite jos on kokemusta ja näyttöä polittisesta toiminnasta tai yhteisten asioiden ajamisesta yleensä. Isien tai esi-isien työt eivät ole ansio jos itse on "pelle"!
Media kyllä juoksee ihmisten perässä... joskus taas henkilö tyrkyttää itseään, siitä on esimerkkinä yksi ex-ministeri.

Lisätty: 28.04.2011 - 14:03

Julkkisedustajista moni on sen yhden kauden tähti, ja toivottavasti niin käy nytkin useimmalle.