Mikä/mitkä näistä kuuluvat sinun pääsiäisen viettoosi?

Mämmi
Pasha
Rairuoho
Kananmunien värjääminen
Pääsiäisyön messu tai muu kirkko
Suklaamunat
Lammaspaisti/lampaanviulu

Avainsanat: napsujen pääsiäisen vietto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 20:53

lammas ja itsemaalatut munat

rajavartija.blogspot.com/201...teita.html

Kysyjän kommentti

Nätiksi olet munat maalannut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 19:17

Pasha, lammaspaisti ja jokunen suklaamuna, Pääsiäisyön messu televisiosta seurattuna, mikäli jaksan valvoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 19:37

ei mikään noista, mä syön pääsiäisenä näkkileipää juuston ja kurkun kera

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:03

Mämmi, pasha, värjätyt kananmunat, no niitä en kyllä enään yksikseni värjäile.
Se oli silloin kun lapset olivat pieniä.
En jaksa pääsiäisyön messuun, mutta pääsiäsipäivän jumalanpalvelukseen yritän mennä.
On ihanaa, kun meille julistetaan, että hauta on tyhjä ja Jeesus Kristus on kuoleman voittaja.
Tänä vuonna sinnekin menen hyvin murtunein mielin, mutta mielessä sanat:"Iloitkaa Herrassa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:11

näistä lammas kuuluu pääsiäiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:27

Suklaamunat tuosta listasta. Rairuoho ei kasva, mutta samalla tavoin laitetut kauran siemenet kyllä rehottavat lautasella.
Nekin olisivat jääneet ilman lastenlapsien käyntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:27

Mämmi
Pasha
Rairuoho
Suklaamunat ja näitä todella paljon, lapsenlapsille tulee näitä piiloitettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:41

mämmi, rai-ohraruoho ja suklaamunat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:55

Mämmiä vähän syödään ja pashaa paljon, pikkuihmiset tulevat munia maalaamaan ja pappa joutuu pari päivää keitettyjä munia syömään sillin kera. Minä ja pikkuihmiset syödään suklaamunia paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:34

Mämmiä ei,mutta ehkä hieman Pashaa...Rairuoho on ohraa,ettei aivastuta...Ja muutama pala tummaa suklaata levystä.Kaikki munajutut saa minun puolestani jäädä :) Samoin kirkko.En ole kustantanut sitä enää vuosiin....Ja lampaasta en saa villasukan makua kokonaan pois, vaikka uittaisin sen kahviin, valkosipuliin ja minttuun...Mutta kaikille toivotan rauhallista pääsiäistä kuitenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:46

Lammasta,pashaa,mämmiä,munia ja rahkapiirakka,meinasin unohtaa röpörieskan mitä teen aina pääsiäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:04

Sima.ja mämmi.Tipuja ,ruohot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:37

Haluaisin Pääsiäisen kaikilla herkuilla, mutta tyydyn pääsiäismunaan, ehkä hitusen mämmiä ja kermaa. Ristin tie jää tänäkin Pääsiäisenä näkemättä, sillä olemme mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 06:06

Muut paitsi ei kirkko eikä messu. Pääsiäinen menee kokonaan työssä niin, että se siitä tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 07:09

Ehkä pääsiäismunat. Olen töissä pääsiäisenä, joten en ehdi juuri vapaa-ajasta nauttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2011 - 11:19

Mämmiä syön vähäsen. En vietä pääsiäistä sen kummemmin kuin muitakaan viikonloppuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:36

Kaikki nuo jotka olit luetellut, ainoastaan lampanpaistin jätän paistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:41

Jälkiruuaksi mämmiä vaniljakastikkeen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 07:55

Mämmi,rai-ohra, tiput + kukkia pöydälle. Narsissit , orvokit ulos ja koivunoksista granssit koristeltu. Ihanan värikäs pääsiäinen tulossa.