Osaavatko kaikki napsulaiset (huomanneet), miten toiselle voi lähettää viestejä?

Itsekin kun välillä kirjoitan toiselle viestiä, niin huomaan, että olenkin lähettämässä itselleni viestiä? (eikä toinen näin ollen olekaan saanut viestiäni ja ihmettelen, miks hän ei vastaa, höh miuu) Kuis teillä? Eli kukapa teist osaisi kertoa ihka selväsanaisesti (kun uusia tulokkaitakin on tullut Napsuun) kuis pitää toimia viestitellessä toisille? Ja tietty sekin, että jos saa/lähettää viestejä kaikki voivat niitä lukea?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2008 - 18:48

-klikkaan jonin13 (esim.) kättäjätunnusta, esiin tulee joinin profiifi
-klikkaan valikosta viestit ja silloin avautuu luukku: Lähetä viesti käyttäjälle jonin13
- avautuneeseen luukkuun vaan viesti ja lähetä, eikä aikaakaan kun jonin13 on saanut viestini

(älkää nyt kaikki kuitenkaan joninille kirjoitelko)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2008 - 18:58

kappas vaan, vielä joku päivä rohkaisen mieleni ja lähetän jollekulle viestin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2008 - 19:07

kyllä huomasin sen mutta luulin viestin menevän tänne sivuille.mutta sitten terhi meni kyselemään tästä,niin tutkin tarkemmin ja lähetin viestin vastauksena jo aikoja sitten tulleeseen viestiin jonin13:talle, toinen taisimennä itelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2008 - 19:34

'kuminaama' voit poistaa omassa profiilissasi sen siun ite itselles lähettämän viestin jos haluat. kun olet oman profiilin viesteissä, menet siihen oman viestin kohdalle, minkä itse kirjoitit ja painat kohtaa 'poista' sitten tulee kysymys (jotenkin näin) haluatko varmasti poistaa viestin) ja painat kyllä. [ mie ite olen poistanut aina ite itelle vahingossa lähetetyt viestit, kah ku on joskus semmoinen hassu kämmi käynyt ] : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:36

Lähettelen silloin tällöin viestejä-ja saan niitä.