Missä on Bikini atollit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 23:02

Meressä,en katsonut ky ohjelmaa,AVAlta tuli mun seuraama ranskalainen A.Christien sarjis.Eikös siellä Bikineillä ole tehty ydinräjähdyskokeita tms. tai olenko nähnyt unta?

Kysyjän kommentti

Kuinka miehet harjoittelevat liikuntaa rannalla?
Vetämällä vatsan sisään, joka kerta kun näkevät bikinit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 18:51

Mikronesian saaristossa Tyynellä valtamerellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 18:58

on asumaton 6,0 neliökilometrin atolli Mikronesian saaristossa Tyynellä valtamerellä. Bikinin atolli kuuluu Marshallinsaarten liittovaltioon

fi.wikipedia.org/wiki/Bikinin_atolli

Lisätty: 13.04.2011 - 19:12

Parhaillaan tulee televisiosta ykköseltä dokumentti

Historiaa: Bikini-atollin aavelaivat

Vuosina 1946-1958 Yhdysvallat teki atomipommikokeita Tyynenmerellä, Bikini- ja Enetewak-atollien lähistöllä. Vuonna 2008 tiedemiesryhmä lähti tutkimaan merialuetta, jonka pohjassa makaa kokonainen laivasto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2011 - 20:54

Justiinsa katsoin ohjelman sieltä, mutta en nyt sijaintia muista niin tarkalleen. Toffeelle näyttää olevan oikea vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2011 - 21:00

Eipä tullut telkkaa katsottua, mutta eipä haittaa vaikkei sitä katsokaan. Täältä kyllä löytyy tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 21:27

Tyynellä valtamerellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 04:17

Bikini-atollit sijaitsevat Tyynessämeressä Mikronesian saaristossa. On noin 6,0 neliökilometrin pituinen
autio alue.
1964 Yhdysvallat teki siellä suuren ydinkokeen vaurioittaen sitä paljon.
Alue on nimetty naisten bikinien mallin mukaan, koska atolli muistuttaa sitä uimapukua.
Bikini-atollit on yritetty saada YK.n maailmanperintölistalle olisiko vuonna 1999 tai 2010.
en nyt kuitenkaan löydä sitä sieltä listalta.

Lähteet:
Vastasin lokakuussa muistaakseni kysymykseen , jossa bikini-atollit tulivat mukaan.Nyt en googlessa käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 08:40

Bikinit, ikinit ja monokinit on naisten uima-asusteita, joita käytetään Tyynellä valtamerellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 09:47

Siellähän ne mutta Bikinibaari on Tampereella Näsijärvessä kellumassa, mutta nyt se pitää siirtää pois venepaikkojen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:16

Löytyy Tyyneltä valtamereltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:59

Ja minä kun ensin luin että Bikini autotallit! Sitä lukee mitä luulee lukevansa.