Onkos mittään haaskoo tapahtunna tai ies muuten mukavoo?

Lisätty: 13.04.2011 - 17:09

Vae että semmosta haaskoo. Palisanteri, parane pian. Kaasujalka vipattaa monella näin keväällä. Kalliiksikin se voipi tulla. Minulla edessä vielä yövuoro ja sittenpä se onkin haaskoo vappaata muutama päevä.

Lisätty: 14.04.2011 - 14:02

Mukavaa, että napsut olivat huumorimielellä liikkeellä vastauksissaan.

Avainsanat: päivän paras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 17:06

no se oli haaskaa ku sai ajaa kovoo, se ei sit enää ollukkaa haaskaa ku tienpenkas välähti ja peräst varmaan tulloo tiketti ....

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille haaskoista vastauksista. Valperi ajeleekin tikettien toivossa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 16:10

No ei sitten yhtiskäs mittää,tännään on tämmöttiine tasase harmaa välipäevä,vaek pittäis olla keskellä viikkoo kevveesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 16:15

eipä mitää mukavaa eikä kivaa, pakko on ollut kuitenkin flunssasta huolimatta käydä Fiinan kanssa lyhennetyllä lenkillä. harmaan sumuinen vesitihkuinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 16:27

No tänään kävin ostamassa linja auto liput Noormarkkuun..
Menen serkkuani tapaamaan vuosikymmeniin en ole häntä nähnyt, ja nyt puolen vuoden aikana netissä ja puhelimessa ollaan puhuttu..
Joten perjantaina lähden häntä tapaamaan, ilo on ylimmällä...
Teen tänään hänelle rommikakun tuliaisiksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 16:57

Ei mitään ihmeelisempää. Uimassa tuli käytyä .Pihaa haravoitu nyt kiehuu hernerokka padassa. Kukkia taasen hain ja istutin.Oli puolet viimeviikkon hintoihin tullut lisää. Mutta nyt on kaikki paikallaan. Mummille ja papalle haudalle vielä vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:08

..löysin kirppikseltä "aarteen", se piristi taas päivää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:16

Naapurin vasikan kokoinen koira pakeni paikalta, kun näki lenkkitossun kokoisen hoitokoirani.Ei auttanut naapurin koiraan mitkään houkuttelut,niin peloissaan parka oli, kun yht äkkiä pikkuruinen terrieri meidän pihalle muuttanut.Talonsa verannan alle juuri ja juuri itsensä tungettua sai....Hiukkasen meitä ihmisiä hymyilytti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:16

Haaskaa mukavoo oli,kun kävimme entisten tökavereiden kanssa syömässä...Pääsimme yhteisymmärkseen päivämäärästä mikä kaikille käy...koska lähdemme Tallinnaan..
Siinä sitä sitten taas haaskaa riittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:34

Koko työpäevä sellasta hötäkkätä ettei joutanna miettimään, on haaskoo, mukavata vae muuten vuan vinkeetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:43

Sanoinpa kerran täällä päin naiselle savonmurretta mukaillen.

Oot sie haaskan näköne nainen.
Korvat punaisena kuuntelin vastauksen. Sanoi vaan, että ei ole raato eikä haaska. Ei sanonut myöskään pahasti vaan hyvästi. Selityksetkään murteesta ei auttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 20:05

Ei ole murretta. Mutta entisen kansakoulukaverini kanssa rupattelimme meillä 4 tuntia. Kivvoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2011 - 20:58

Ei mitään uutta, ei tänäkään päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2011 - 21:00

Oli oikein mukavaa kun pääsi lenkille aurinkoisessa ja tyynessä säässä. Pelkkää nautintoa koko matkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 08:22

Ei mitään ihmeellistä, tavallista arjen raadantaa. Tulevaa viikonloppua jo odottelen, kiva reissu tiedossa mukavassa seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 09:38

Haaskalla ei ole käyty mutta ihan mukavaa on ja suomeksi! Vielä paremmaksi muuttuu kun loma lähestyy. Vaalien tulos hieman jännittää...
Varasin netin kautta kiintoisan kirjan, sain tutulta vinkin uusintapainoksesta , ja tänään voin kirjan hakea Akateemisesta. Se oli loistojuttu mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:18

Nyt ei ole mukavat päivät ollenkaan menossa, kahden viikon kuume tauti päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 22:46

No haaskoopa hyvinnii on ollunna. Parriisin kevättä ja tohinata ihmetellessä män koko viikko. On se semmosta tuolla suuressa mualimasa.