Mitä pelkäät eniten maailmassa, vai pelkäätkö mitään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 15:48

En niin juuri mitään, mutta jokin suuri katastrofi olisi aika ilkeä. Esim. ydinvoimalaonnettomuus lähellä. Vakava sairaus tai loukkaantuminen pistäisi varmaan myös miettimään, mutta varsinaisesti en pelkää koska jatkuvassa pelossa olisi vaikeaa elää.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 16:23

Ahtaanpaikammo on pahin, esim. minua koitettiin mangneettikuvata kerran päästä, ja se vasta paikka oli henki meinas topata kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:05

No isoja, mustia ja karvaisia hämähäkkejä, en ole kyllä koskaan sellaiseen törmännyt, mutta pelkkä ajatuskin puistattaa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:18

En tällähetkellä yhtään mitään. Mutta jos alan ajatttelemaan jotain syvällisesti. Voin sitten huonommin. .Pelkään sitten kun jotain on tapahtumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:18

Äitinä on aina pieni pelko takaraivossa, että lapselle taphtuu jotain ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:19

Eniten pelkään sitä, että läheisille ihmisille sattuu jotain ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:35

En minä kovin helpolla korkealle mene, mutta siitä huolimatta kauas kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:41

Minä pelkään maailmassa kaikkea, en uskaltaisi elää päivääkään, ellen tietäisi olevani Luojani kämmnellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 18:26

Sitä, että taivas tippuu päällemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2011 - 20:56

Tuota on kysytty sitten eräätkin kerrat ja taas siihen vastaan: pimeää takanani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2011 - 21:09

Kyykäärmeitä pelkään ja korkeita paikkoja sekä yksin liikkumista pimeällä. Kaikkia noita voisin välttää jos pysyisin kotona aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 08:18

Ilmeisimmin se on terveyden menetys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:27

pahinta olis katsoa kun läheinen kärsii.
tietysti omien lasten menetys on jotain jota en halua kokea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:37

En juurikaan mitään, mutta toivon terveyttä.