Eihän Napsulaisista kukaan hyväksy vaalivihaa?

www.iltalehti.fi/vaalit/2011...3_vl.shtml

Itse ajattelen että jos on tyytymätön hallitukseen, vain äänestämällä voi anttaa parhaiden mielipiteensä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 16:15

No vielä tässä vihaa kantamaan. Kylähän sitä suuta soitetaan, kun sotaan lähdetään, mutta että nyt päälle käydään.
en ole oikein ehtinut lukaisemaan juttuja, mutta jotennii kärryillä olen.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille !

Samaa mieltä olimme jokainen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 15:47

En hyväksy! Oman kypsymättömyytensä vain näyttävät...Jos jotain mieltä asiasta, niin rehellisesti oma lärvi esiin ja puhetta peliin.Sananvapaus on kaikilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 15:58

Ei minkäänlaista vihaa, ketään kohtaan. Olla sovussa vaikka ei kaikki niin kunnossakaan olisi. kyllä puhumalla täytyy asioista pystyä sopimaan. Sotia on ihan tarpeeksi maailmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 17:16

en hyväksy vaan tuomitsen

valitettavasti tällaista on alkanut ilmetä meilläkin
kertoo tekijöiden kyvyttömyydestä ilmaista omia mielipiteitään ja tunteitaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 17:28

En hyväksy. Ihme sekopäitä ihmiset nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 17:30

Aivan älytöntä !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 18:14

Tuomittavaa tuollainen käytös on, pitäisi olla kanttia puhua asioista........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 18:16

En hyväksy minkäänlaista vaalivihaa demokraattisessa suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 18:22

Kunnioita jokaisen rehellistä vakaumusta. Tuohon ajatukseen ei vaalivihat mahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 19:26

En hyväksy,mutta pelkään pahaa,että ILn otsikot vain villitsee käyttäytymään vihaavalla tavalla tiettyjä porukoita.Nyt vaalien aikaa ja ovat ns.#hyviä#kohteita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 19:43

Kyllähän se edustajien touhu aina välillä "pistää vihaksi", mutta tuota ei pidä hyväksyä.
Ei siellä tarvittaisi 200 puoluekuria noudattavaa napinpainajaa ja heillä 100 apulaista.

Sekin meidän on pikkuhiljaa ymmärrettävä, että meidän "lintukoti" on tuhoutumassa
ja se yleistyvä pahoinvointi ja toivottomuus tulee silmille vielä monella eri tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 08:29

En hyväksy toisia pitää kunnioittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2011 - 08:31

Eikös Suomi olekaan vapaa maa mielipiteittensä julkituomiseen. Se mitä minä ajattelen vaalitouhuista on minun mielipiteeni - ja vaalisalaisuuteni.
Silti en hyväksy mitään voimakonsteja minkäänlaisissa mielenilmauksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 09:42

Jälleen uusi sana kieleemme - en hyväksy väkivaltaa missään muodossa. Eri mieltä saa olla mutta ei väkivallan keinoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 14:18

Minäkään en hyväksy minkäänlaista väkivaltaa, en edes vaaleihin liityvää. Maassamme vallitsevan sananvapauden nimissä suon kuitenkin jokaiselle mielipiteiden ilmaisuoikeuden väkivallattomasti sillä ei haukku haavaa tee eikä kirosanat puukota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:32

Ei hyväksy ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:28

En hyväksy vihaa missään muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 23:05

Jokaisen mielipidettä tulee kunnioittaa, poiketkoon se sitten omasta miten paljon tahansa. Surkeaa näköalattomuutta.