Onko kevääntulo piristänyt sinua?

Itse olen todella pirteä..kun kevät alkaa lähestymään.

Avainsanat: kevääntulon piristys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 20:46

Tottakai..

Eilen jopa kuvaamassa kevään alkua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 20:46

Hyvä Liisukka,että olet pirteä,minäkin piristyn auringonvalosta ja voin paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:55

Kyllä elämä on vähän piristynyt valon myötä, mutta kun sairaudet vaan pahenee ja niihin ei tuo valohoito auta yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:58

ei nuo vuodenajat paljoakaan pirteyteeni vaikuta,
syitä saa etsiä ihan muualta jos veto loppuu,
nyt kyllä näyttäisi virtaa piisaavan kaikesta huolimatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 21:31

kamalaa räkätautia poden, ääni pihisee ja keuhkot meinaa lentää ulos yskiessä.
tässäkö nyt sitten pitäisi olla pirteäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 21:35

Kyllä!
Ei tarvitse enää lämmittää, eikä vielä jäähdyttää ja valoa, sekä lämpöä on riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 22:07

Paistaa se aurinko joskus risukasaankin. Ilmojen kirkastumisen ja lintujen viserrys saa mielen virkeäksi.
Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 22:52

Kevään tulo piristää aina,varsinkin näin pitkän talven jälkeen,kohta purotkin laulaa puli,puli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 23:32

Joku on piristänyt ja antanut voimia paremmin. Olen ikkunoihin päässyt käsiksi ja pölyihin.Vaiko ollut kalaöljy. Olemme syönneet kalaa jo kuukauden päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 06:02

Pirteänä, kuin peipponen ja keväästä se tietenkin johtuu. Väliin on askel hyvinkin keponen...myös paino on edelleen laskusuunnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 08:01

Aurinko tekee ihmeitä, paljon pirteämpi olotila kuin syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 09:13

Ilman muuta on, pitkään jatkunut flunssa tosin asettaa omat rajoitteensa. Valoisuus a auringonpaiste sekä lämmennyt sää tekee ihmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2011 - 10:24

Kevät tulee, mutta on tullut myös uusia riesoja. Tilanne on siis +/- 0

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.04.2011 - 10:28

Ilman muuta aurinko ja lämpö herättää horroksesta. Työssäkin jaksaa paremmin ja jaksaa taas innostua rutiineista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:39

Ainakin tuo iloisesti ikkunasta paistava aamuaurinko herättää minut aiemmin kuin ennen.
Ja kyllähän sitä piristyy kun käy tuolla raikkaassa aamuilmassa kahvikupposensa hörppäämässä.
Kevään lapsena - todellakin piristää kevääntulo. Kuin tapahtuisi uudelleensyntyminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 10:52

Ainahan se piristää että saa vihdoinkin kuoria yltään paksut talvitamineet ja työntää päivä päivältä yhä enenevässä määrin paljasta pintaa auringon hyväiltävksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 11:00

On piristäny-ennen kun alkaa taas armoton nuhakausi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 17:05

Kyllä minulla on aika surullinen kevät tiedossa.
Rakas ainoa nuorempi siskoni kuoli perjantaita vasten yöllä aivan yhtäkkisesti.
Hän oli täällä minun oikeana kätenä ja sanoisinko turvananikin.
Sen vuoksi muutin tänne, että kun olen monisairaas niin hän lupasi hoitaa
aika pitkälle, mutta suunnitelmat muuttuvat joskus.

Toivon, että ette nyt aloita suruvalittelujen sarjaa, tiedän, että ehkä olette pahoillanne
tapahtuneesta ja toivotte voimia minulle.
Sitä hiljaista tukea minä kaipaan, mutta en aio nyt kuitenkaan kaikkea läskiksi lyödä.
Vielä jonkun ajan keikun napsussa, mutta vakaa aikomukseni on lopettaa.ainakin
olen suunnitellut niin. Kevät tulee ja eiköhän se kesä voita kaipauksenkin osittain.
Vaikka kyllä se vielä vastaan tulee monessa paikassa. Keväästä piristysruiskeet kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 17:24

Kyllä on piristänyt, ihanaa kun tulee kesä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:31

On on piristänyt kovasti. Niin että olen alkanut touhuta kaikenlaista. Josta johtuen olen ihan poikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:15

Kyllä.