Jokos napsulaiset ovat aloittaneet grillauskauden?

Avainsanat: grillaamaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 19:38

Eilen avasin terassikauden, siis aamutee partsilla aurinko suloisesti lämmittäen. Eiköhän sitä pian voisi jo aloittaa grillaamaankin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 18:32

No mutta kun ei olla lopetettukaan! Meillä grilli kuumana tasaisin väliajoin ympäri vuoden! Ei ole syytä, miksei talvellakin ihana grilliruoka maistuisi :) Suosittelen lämpimästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:33

Samoin ei ole aloitetttukaan ja menee jonkun aikaa kun juusto-lenkkiä ja sinappia
viedään mökin grillille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:44

Ei ole vielä grillikausi alkanut..Pitäsi jo grilli tuoda ulos..niin pääsisi savustamaan lohta ja muutakin grillata.
Talvella takka toimi grillinä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:54

syksyllä pistin kaikki vanhat grillit kierrätykseen, saas nähdä koska tulee uusi hankituksi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:08

Ei olla viel ehkäpä vappuna olis aikomus!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:14

Pääsiäisenä tuo alkaa mökille muuton yhteydessä. Menee viikon myöhemmäksi kuin viime vuonna. Maltan tuskin odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:05

Parit pressot on jo aurinko-ja grillipaikalla juotu,mutta listalla ei ole ollut vielä grillaussortteja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:44

Noin pariviikkoa sitten olimme mieheni kotimökillä päiväseltään ja ilma oli hyvä,meillä oli mukana kertakäyttögrilli ja makkaraa siinä paistoimme.Onneksemme lähdimme tarpeeksi aikaisin pois,kun tie alkoi uhkaavasti pettää automme alla,kun aurinko sulatti tiepohjaa voimakkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 23:07

Ei nyt löydy grilliä tuolta katoksen alta, on romua kertynyt paljon tuon kylpylän vuoksi mikä kellariin rakensimme, meillä on iso grilli monella keittimellä. Mieheni kun nuo rojut kaatopaikalle heittää niin ensi viikolla ekat safkat ulkona tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 23:49

Meillä ei varsinaista kesäään liittyvää grillauskautta olekkaan.Makkarat lämpeävät saunapäivisin kiukaalla. Kala paistuu ulkosalla kypsäksi.Joten normaalia toimintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 06:05

Jo maaliskuulla grillasimme Onnelassa makkarat. Rantamökki siivotaan pääsiäisen aikoihin ja silloin lienee seuraava grillihetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 09:20

Ei... meillä ei grillata pahemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:31

Sisätiloissa grilaaminen ei ole suositeltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 17:27

En minä nyt niin nopea ole. Heh. Voi että kun alkoi tekemään mieli grillattua maissia.! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:35

Juu ollaan jo muutaman kerran makkaraa käristetty. Tuli kyllä kesä mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 07:14

Jo on kolmisenviikkoa sitten aloitettu mökillä grillaaminen, ei tullut tiskiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:12

Ei ihan vielä, mutta kohta puolin.