mitäs käy kun juo litran rypsi öljyä ?

Avainsanat: öljy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 18:25

Heh, heh odotahan vähän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 18:23

Tulee liukasta kakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:30

Etköhän saa viettää aikaasi wc:ssä..Saat vatsantyhjennyksen...
En kyllä suosittele kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:34

En uskaltaisi kyllä kokeilla...Mutta voin kertoa, että tyhjennys tapahtuu ajatustakin nopeammin ja vatsa on hellänä (peräpuolesta puhumattakaan) useita päiviä. Otan osaa, jos jo pullollisen otit ja joit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:36

Tekis mieli kokeilla, kun lääkkeet tekee vatsan kovaksi ja se on aika epäinhimillistä.
Pitäs ostaa tartu heti liimaa sangon reunoihin istua päälle ja heitää rypsiöljypullo vatsaan, katsottais sitten tulos. Kuinka oaljon kestäis tepsutella sanko pehvan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:52

kaikki on suhteellista (ja kakki liukasta)

helpommalla pääset juomalla litran rypsiöljyä kuin esimerkiksi kittaamalla litran vinkkua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:06

Kunnon liukkaat kelithän siitä tulee, ja kiirettä pitää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:12

Polttoainettahan se on. Lähtee käyntiin kuten auton moottori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:13

Vatsas ainakin alkaa myllätä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:37

Taitaa patka lentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:02

Anonyymi alkaa puhumaan rasvaisia tai ehkä jopa öljyisiä juttuja...
ps.tai tarkoittaako anonyymi risiiniöljyä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:13

Ei ainakaan ummetus silloin vaivaa, ja ei varmaan yskitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 22:33

rypsiöljyn E-vitamiinipitoisuus on myös varsin suuri . E-vitamiinin yliannostus ei ainkaan ole terveellistä, rasvaliukoisuutensa vuoksi se varastoituu elimistöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 23:46

En suosittele tekoa. Kyllä hetkenpäästä tulet tietämään. Istut vessassa vähän väliä tai koko ajan. Itse en tuota vapaaehtoiseti lähtisi kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:30

Kokeile ja tule sitten kertomaan - kun kykenet - meillekin miten kävi. Itse en lähde kokeilemaan kertoakseni miten siinä käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 10:46

kyllä irtoo........

enemmän mua kiinnostaa että miksi haluut tietää kyseisen asian. ajattelitko kokeilla ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 11:06

Että mitäkös käypi jos juoda lipittelee litran rypsiöljyä? No, siinä käypi niin että saa parhaimmassa tapauksessa osallistumislipun perfomanssiesitykseen nimeltä wc ja pääsee sen pääesintyjäksi useammaksi kuin yhdeksi vuorokaudeksi,. Pahimmassa tapauksessa voi joutua matkaamaan makuuasennossa, tippapullo käteen koukutettuna, punavalkoisen ujeltavan ja ulvovan auton kyydissä kovaa vauhtia rakennukseeen nimeltä lasaretti. Täällä sitten voipi vierähtää vähemmän rattoisissa merkeissä tovi jos toinenkin valkotakkisten tuhmien setien ja tätien seurassa. Oli kohtalo rypsiöljylitran juomisen jälkeen mikä tahansa se ainakin on varmaa ettei sen jälkeen öljyt, tai rasvat enää maistu, ei edes kohtuuannoksian ja kaikenlaiset öljyä, voita, tai margariinia sisältävät ruuat jäävät ikuisiksi ajoiksi syömättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:12

En ole koskaan juonut, niin en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 23:37

Sehän selviää vain kokeilemalla, en muuten usko monenkaan yrittäneen. Kiireittesi hellittyä laitapa tänne pieni selostus, josko me muutkin innostuisimme kokeilemaan.