Uitko talvisin avannossa? Miksi?

Avainsanat: avantouinti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 23:52

Uimahallilla on ulkona allas, jossa käymme. 4+ asteista ollut tänä talvena.Siitä tulee tosi hyvä olo ja paino pysyy hallinnassa.En ihanapaa tiedä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille nimimerkillä uintia ympäri vuoden :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 16:43

En koska sydämeni pysähtyisi kylmästä jota inhoan. Ihailen avantouimareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 17:05

En todellakaan, inhoan kylmää vettä yli kaiken..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 17:17

olen Tampereella asuessa harrastanut avantouintia Näsijärvessä. olipas reipas olo homman jälkeen. ja olisihan se terveellistä, vaan nyt järvelle tai joelle matkaa, Seinäjoella asuessa en kertaakaan.
www.lielahdenkipina.fi/suome..._sauna.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 17:30

Joitakin vuosia sitten kerran koitin. Ei ole minun juttuni. Saunominen kyllä maistuu, mutta avannon jätän väliin. Katselen kyllä sujuvasti muiden pulikointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 17:49

ei kuulu vakituisiin tapoihini

mutta yllytyshulluna sitäkin tulee tehtyä aina silloin tällöin

(aika usein seuraavana aamuna on vähän päänsärkyä ;D , ei välttämättä aiheudu avannossakäynnistä vaan siitä jälkiuhosta .... )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:06

En ui enkä kesälläkään. Vesi on märkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:08

En. Olen niin arka, etten uskalla mennä edes varpaalla avannolle vettä koettamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:15

ei enää, sydän sanois, mitä Sirkka teit, mistä Sinua varoitettiin.
Jäisi vain rekaat avannon päälle ja jokunen hatmaa hiuksi ehkä jäätyisi reunoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:34

En ole koskaan avonnossa uinut.Minulle riittää uimahalli missä uin...siellä kyllä olen pulahtanut kylmäaltaaseen.Pistää kyllä hyvin veren kiertämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:05

Avannossa en ole koskaan uinut, kerran lokakuulla uinti jäähileiden seassa riitti kokemukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:36

En ole koskaan käynyt avannossa, jo pelkkä ajatuskin siitä, että pitäisi mennä jääkylmään veteen saa hampaani kalisemaan. Kylmänsietokyky on niin huono, etten edes uskaltasi kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 22:01

Aina kuin vain suinkin pääsen!
Nyt on jäänyt väliin. Kunnon saunailtaan kuuluu kymmenkunta käyntiä avannossa ja taas sata-asteisessa saunassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 23:06

EN,melkein mieluummin kuolisin,olen hirveän arka kylmälle tai kylmähkölle vedelle.Sanonkin aina,että uin vain yli +25 asteisessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2011 - 10:16

Olen uinut, en enää. Siitä tuli ihanan reipas ja energinen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:27

Siksi en ui, etten siedä kylmää vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:36

Tua noin, ei pysty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 02:39

En ui avannossa, en tarkene.