Elätkö kuin karhukainen ? säästöliekillä jotta selviytyisit pidempään ?

tiedätkö millainen on karhukainen ?

tieku.fi/elaeimet-ja-kasvit/...uge14_2011

- karhukaiset voivat viettää jopa 90 prosenttia elämästään horroksessa -

(ei ihan mun juttu)

Lisätty: 09.04.2011 - 18:58

marjaanalle tiedoksi, ei ole henki lähtemässä vaikka siltä näyttäis :

kun ajattelee sinisiä ajatuksia,
näkee sinisiä unia
ja välillä lilluu sinisessä laguunissa,
niin ei aikaakaan kun voi kauhistus,
huomaa itsekin muuttuneensa pieneksi siniseksi mieheksi

- toivottavasti kukaan ei pane pahakseen vaikka tuossa nykykuvassa jäikin napa näkyviin ?

Avainsanat: karhukainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2011 - 12:24

Karhukaiset saavat happimyrkytyksen;
tieku.fi/anders-prieme/karhu...yrkytyksen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2011 - 14:07

ei tullut Saharassa eikä Grönlannissa karhukaisia vastaan onneksi.
elän täysillä, on mitä vanhana muistelee, jos sattuu elämään vanhaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 15:15

Mie luulin, että taas on aprillipäivä. Karhukainen on kyllä minusta joku kankaasta tai nahasta tehty lelu jolla on suussa putken pää tms. No pitää uskoa, että se on oikeasti olemassa...talven ajan elän hieman horroksessa ja säästöliekillä koska inhoan talvea. Muut vuodenajat päästelen ihan täysillä.

Lisätty: 09.04.2011 - 16:21

Ps. Se täysillä päästely alkaa tänään, kun aurinko paistaa ja alan koulimaan tuijan taimia....pähkinäpensaan siemenet eivät ole vielä itäneet,,,liekö karhukainen ollut asialla? "Sarjassamme kevään kokeiluja"...Sariy laittoi Hollannista siemeniä.

Lisätty: 09.04.2011 - 16:24

Ps ja ps...nyt alkoi kiinnostamaan mitä vähäviisas on koko talven puuhastellut?? Ei kait oo hengenlähtö lähellä, kun nuin siniseksi on muuttunut? Osaisin elvyttää oikein hyvin. On tainnut nukkua talviunta, siis säästöliekillä ja nyt kaipaisi hierontaa, että alkaisi väri vaihtumaan terveemmäksi.

Lisätty: 09.04.2011 - 19:40

Leikkiähän minä vain...hyvä, että olet hengissä ja aika monen lempiväri on sininen. Aika rohkeaa jo tuo navan paljastus...mitähän vielä seuraa, kun kevät etenee. Sinisin ajatuksin kaikki napsukaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 15:51

Olen Mariaanan kanssa karhukaisesta samaa mieltä.Minä ole juuri tuollainen, kotona vaan aina yhtä onnellinen, mitään suurempiai ihmeitä. Säästän kaikessa. Onkuin rahaa pankkiin tunkeis.Taloudellinen päästä varpaisiin. Kesä on sitten menemisen aikaa jos mieli tekevi.Kissat on yksi perheemme jäsenistä. Eivät tykkää jos olemme kotoa poissa.Kyllä toiset pitää varmaan huolen,
elämää ei sen enempää.Poltaa molemmista päistä ihteään.Muuten terveiset sulle, kiva kuulla,siitä jo aikoja kulunutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 16:40

Outo on otus... jos tuo on pienikin ...
Ja tuskin niinpitkään mulle maistuisi uni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 16:41

Ei taida pätee muhun karhukaisten elo, elän tätä hetkee, koko ajan mennen ja tullen, en turhia säästele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 17:37

Onko lie samaa kuin elämää säästöliekillä, sitä tässä on harkittava vakavasti.
Lieneekö apua. Taitaa olla satua. Tervetuloa sininen jämäkkä katseinen "pökkelö",
suu kuitenkin messingillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.04.2011 - 17:38

En ole karhukainen, mutta pörriäinen olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 10:24

Vai karhukainen? Olisi siinäkin olemista kerrakseen. En tunnista tuollaisia oireita itsessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 20:24

taidanpa elellä kuin anti-karhukainen,
jos ei niin pitkää niin ainakin mukavampaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 17:27

Elän, säästän missä pystyn.