KUINKA PYSYT NUORENA?

1.* Heitä mielestäsi turhat numerot.*
Niihin kuuluvat: ikä, pituus ja paino.
Anna lääkärisi huolehtia niistä.

..Siitähän sinä hänelle maksat.

2.* Pidä vain iloluontoiset ystävät.*
Hapannaamat saavat sinutkin masentumaan.

3* Jatka oppimista.*
Opettele tietämään enemmän tietokoneista, käsitöistä, puutarhanhoidosta, mistä tahansa.

Älä ikinä anna aivojen laiskotella.
"Joutilas mieli on paholaisen työkalu."
Ja paholaisen nimi on Alzheimer.

4.* Nauti pienistä asioista.*

5.* Naura usein, pitkään ja äänekkäästi*.
Naura kunnes joudut haukkomaan henkeäsi.

6.* Joskus kyyneleet vaan tulevat.*
Kestä se, sure ja jatka elämää.
Ainoa ihminen joka on kanssamme elämämme loppuun saakka, katsoo vastaan peilistä..
ELÄ niin kauan kuin olet elossa.

7.* Ympäröi itsesi asioilla joita rakastat*, olipa se perhettä, lemmikkieläimiä, muistoja, musiikkia, kasveja, harrastuksia, mitä tahansa.

* Kotisi on turvapaikkasi.*
Älä anna minkään häiritä sen rauhaa, kotisi on linnasi, mutta ei vankilasi

8.* Pidä huolta terveydestäsi:*
Jos se on hyvä, säilytä se.
Jos se on häilyvä, paranna sitä.
Jos et voi itse sitä parantaa, hanki apua.

9.* Älä tee matkoja syyllisyyteen.*
Tee reissu ostoskeskukseen,
tai toiseen kaupunkiin,
tai jopa toiseen maahan.
Mutta älä mene sinne
missä syyllisyys asuu.

10.*Jokaisen tilaisuuden tullen:
kerro rakkaimmillesi,
että rakastat heitä.*

*
JA MUISTA AINA*:
Elämää ei mitata
hengenvetojen määrällä,
vaan niiden hetkien määrällä,
jotka saavat
henkemme salpautumaan.

.jaa tämä kuitenkin jonkun kanssa.
Meidän kaikkien pitäisi elää täyttä elämää joka päivä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2011 - 21:56

En pysy nuorena - vain nuorekkaana. Olipa hauska juttu muuten.
Ja tuli mieleen pari muuta ohjetta: jos haluat näyttää nuoremmalta, liiku itseäsi vanhemman näköisen seurassa.
Ja sama ohje jos haluat näyttää hoikalta, liiku silloin itseäsi lihavamman seurassa.

Kysyjän kommentti

Kaikki vastaukset hyviä..
Mutta tässä vielä yksi ohje tähän listaan lisää...

Ei ikä ole kuin vain numero sarja mutta sehän kasvaa kaikilla...
Mutta huumoria kannattaa viljellä niin sekin auttaa nuorekkuuteen... nauru siis pidentää ikää!!!

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 19:48

Nuorempi mies pitää minut nuorena :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 19:50

kas juuri noinhan elän tätä päivää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 20:04

Kiitos hyvistä neuvoista Toffe. Olen testannut henkisen ikäni ja se on reilusti 10 vuotta vähemmän kuin todellinen ikäni, joten hyvinhän tässä on asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 21:18

Voi miten ihana lukea oli .Täyttä asiaa joka sana.Siellä minullekkin monta tuttua asiaa joita olen koittanut parannella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 21:26

Ensimmäinen kohta lopetti lukuni?
Ei ole lääkäriä minulla jolle maksan, kyllä se on yhteiskunta joka maksaa minulta verottamista rahoista. Vähempi käytän heidän palvelujaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 21:34

Ei ole tärkeätä, kuinka vanha olet, vaan kuinka olet vanha.
Marie Dressler

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2011 - 21:47

Suoraan sanottuna en pysykään. Joka sekuntti vanhenen, vaikka kuinka haraisin vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 00:53

Ilmeisesti pysyn,teesien mukaan ainakin,tänäänkin iloluontoisten ystävien kanssa istuttu ruokapöydän äärellä pitkään,suunniteltu yhteistä jotosta,kuunneltu tarttuvia melodioita ja tunteiltu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 02:31

Kiitos! Yritetään muistaa nuo ohjeet.
Peikkona tuolla välissä oli "Alzheimer", jota tuntuu olevan melkein joka toisella. Aivojumppaa on kyllä ollut viime aikoina valtavasti. Toivottavasti se auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 05:52

Kukas se nyt väittäiskään minun vanhenevan...sisälläni asuu se sama ujo tyttö. Ne on vaan raamit jotka rapistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 08.04.2011 - 08:04

Olin naimisissa kahdeksan vuotta vanhemman naisen kanssa ja pidin kyllä hänet liikkeessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 08:45

Kukaan ei pysy nuorena mutta nuorekkaana kyllä. Lienee omalla kohdallani synnyinlahja... myönteinen, aktiivinen mieli ja hyvät geenit.
Ikää karttuu kaikille, se on ainoa asia jossa ollaan tasa-arvoisia keskenämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 10:37

Lapsekas mieli vanhassa kropassa on hyvä yhdistelmä......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 12:59

Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 18:55

Liikunta, jooga ja hyvä ruoka. Henkinen ikä yli 30 v vähemmän kuin todellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 08:49

Elämän ilo ja hyvät ystävät sekä liikunta ja terveellinen ruoka, hyvä fiilis :)