Kuka napsuista menee illalla Hartwall-areenalle? Ketkä siellä esiintyvät?

Avainsanat: konsertti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2011 - 21:27

Olisipa ollut upea konsertti, mutta täältä maalta on niin pitkä, niin pitkä matka kaupunkiin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Niin me maalaiset ei aina ehditä suuren kaupungin rientoihin vaikka olis kuinka mielenkiintoisia juttuja tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 08:29

Hartwall Areenalla esiintyy tänään 7.4 latinotähti Enrique Iglesias.
Hän on Espanjalainen laulaja, lauluntekijä, malli ja näyttelijä.
Anna Abreu esiintyy siellä hänen kanssaan myös.

Lähteet:
HS päivän menotärppi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 08:52

En ole kiinnostunut tuosta konsertista. Täällä on niin paljon konsertteja että voi valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:17

On varmaan tuon Enriguen konsertti hyvä, mutta täältä Turusta tuskinpa lähtisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 11:00

jotenkin kiintiöni noista stadion/jäähallikonserteista täyttyi jo vuosia sitten,
Enrique Iglesias ei saa minua lähtemään Hartwal areenalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 17:51

En mene enään iltasella .Tänään mentiin ohitse mutta kävimme kevät puutarha messuilla.Siellä oli aamusta heti paljon väkeä. Oikein ihmeteltiin sitä väen paljoutta.Kyllä katseltavaa piisasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 18:25

Yleensä en osallistu tapahtumiin kehä kolmosen sisäpuolelle.
"Huuli o" Iglesiaskin jää väliin minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 18:48

En ole menossa katsomaan. Vanha sanonta pitää taas paikkansa, että pojasta polvi paranee. En nimittäin sietänyt Julio Inglesiaa, mutta poikaa voin jonkin verran kuunnella. Eihän se Julion ääni mikään huono ollut, mutta se latinorakastajan imago... huhhuh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 19:23

Oi, ois ollut ihanaa mennä sinne, kun sattuu olemaan vieläpä syntymäpäivänikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 20:40

Liian pitkä matka eikä Enrique kuulu suosikkeihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 11:37

vaikka stadissa illan ja yön vietinkin, en kuitenkaan jaksanut pitkän lentomatkan jälkeen lähteä edes iltakävelylle, saatikka Hartwall areenalle Enrigueta kuuntelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 18:47

Ei tullut käytyä..