Hulluja kieltoja?

www.taloussanomat.fi/ihmiset...114811/137

Avainsanat: hullut kiellot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 16:24

No johan on älyttömyys huipussaan! Toivottavasti jokainen meistä pitää ns. maalaisjärjestään kiinni ja vastustaa tällaisia hulluja kieltoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 16:57

Kaikki yritykset tapetaan jo ennenkö ne oikein pääsevät alullekaan.
Olemme kohta ei kieltojen hullu maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 17:26

Onhan tuo hullua, mutta ymmärrän ettei saa päiväkotiin viedä omia leipomuksiaan tarjottavaksi nykyään niin moni on allerginen jos millekin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2011 - 18:11

Älyttömiä kieltoja. Ihan harmittaa että Suomi on lähtenyt mukaan kaiken maailman vouhotuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 18:18

Ei ole mitään järkeä noissa kielloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 20:29

Olipahan kieltoa kerrakseen. Ja Suomihan on laittamassa kiellon päälle kaikelle, mitä EU keksii vaan ehdottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 20:41

Älyvapaata touhua ,ei keksi muuta julkaisukelpoista sanottavaa,ajattelen kyllä rumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2011 - 22:00

Nämäkö on nyt suuria päätöksiä joita EU-jäsenet tekevät? Uhhuh, sanon minä. Onneksi äänestin oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 22:46

Olenpas törmännyt itsekin tällaiseen huvittavaan kieltoon. Ostin nimittäin Seppälästä 80-luvun alussa sadetakin, jossa oli vesipesukielto. Että sitä naurua piisas....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 01:22

Odotan seuraavaksi että:
EU on kieltänyt, ettei kotona saa laittaa ruokaa, ellei ole suorittanut hygieniapassia ja ellei ruuan valmistajalla ole omaa henkilökohtaista WC-tilaa.
toivoo: Elintarvike- (mössö-) teollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 02:19

juu kyllä pisti vihaksi kun munkinpaiston kielsivät tuossa lähietäisyydellä olevassa ulkoilumajassa (vaikken ole sielä käynytkään sen jälkeen kun ampuradan sulkivat)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 08:40

Suomi on näköjään typeryyksien luvattu maa. Tämä nyt vielä näköjään puuttui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 19:06

Suomi on kieltoja täys.