Huomenta napsut. Millaisessa säässä heräsitte? Vapaapäiväni ja tietenkin täällä aamu valkeni harmaana...kohta varmaan sataa.

Lisätty: 06.04.2011 - 07:18

Inspiraatio iski ja alan juuri paistamaan lettuja. Sitten kellarista etsimään kattilat ja sankot joihin istutin viime syksyn sipulikasvit. saas nähdä mitä niistä tulee...ei ainakaan ole myyrät syöneet.

Avainsanat: keskellä viikkoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 09:09

Harmaassä herättiin, vielä ei satele. Olen lähdössä Hulluille Päiville, kunhan sieltä innokkaimmat ovat ensin poistuneet. Käyn ostamassa pojalleni Dyson-imurin, itselleni ulkoisen kiintolevyn ja hieman hiustököttejä. Sitten kipin-kapin-kotiin.

Minullakin pitäisi iskeä inspis, koti huutaa siivoojaa, lähettäisitkö minullekin vähän vauhtia ajatuksissasi.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastanneille ja tässä sinulle kevätinspistä siivoukseen ym. mukavaan...viuhhh.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 07:27

Niinhän tuo sääukko lupas kosteaa päivää, mutta näinhän nuo lumet lähtevät reippaammin...
Vielä ei sada mutta on harmaata ja harmittavaista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 08:08

Yöllä on satanut vettä ja paljon on lunta pihaltamme sulattanut, harmaa päivä on tulossa. Piti mennä pensaita typistämään tänään, se homma siirtyy, aurinkoisena päivänä on mukavampi ulkona touhuta, on sisälläkin minulle pientä puuhaa täksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 08:59

Harmaata on Lappeenrannassakin ja räntää luvassa.Oma mieleni on kyllä nyt valoisampi,kun vatsatautini on luultavasti ohi kestettyään useita päiviä ja nyt harmittaa miksi en keksinyt aiemmin ostaa gefilus maitohappobakteereita,kun ne selvästi auttoivat minua ja mustikkasoppa.Odottelemme huoltomiehiä putsaamaan ilmastointikanavia,mutta ne ryökäleet antavat odottaa itseänsä.No,parempi myöhään,kun ei milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:00

Kyllähän se hyvin harmaasävyinen on ilma ja lämpötila 0.
Se on hyvä vain, sillä kevättä tämä tekee. Hanget hupenevat ja
pälviäkin on jo Keski-Suomessa tien silläpuolen mihin aurinko paistaa
koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:24

Satein on päivä täällä Jämsäkoskella. Kevättä se vaan tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 10:01

Saapui uusi aamu ja kalpeena kuin haamu....
Nimittäin sumuisessa lounais-suomessa.
Ankeaa, ankeaa ja ankeaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 10:58

Muuten mukavassa, mutta tuulisessa.
www.eltiempo.es/fuengirola.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 11:14

Sataa, sataa ropisee, ei haittaa, kun päivä pitää olla töissä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 17:05

Satoi vettä ihan kunnolla aamusta...Meinasin pitää vapaapäivän...mutta aamulla puhelin soi ja oli hätätilanne pitikin lähteä työkeikalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 20:37

Sadesäässä heräsin. Oli ihanan keväinen ja raikas aamu kävellä töihin. parasta oli, kun satoi vettä eikä lunta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2011 - 21:35

Aamun sää oli hyvin pitkälle samanlainen kuin nytkin. Harmaata, sateetonta ja reilu kaksi astetta lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 18:56

Sataa, sataa ropisee ja iiiihanaa lumet sulaa ja tulee pian kesä :)