Lämmin kiitos PateT ja kaikki mukavat Napsukaverit!

Kiitos saamastani huomiosta, se hieman yllätti minut.
Kiitos kuuluu ihan kaikille Napsukavereille, jotka olette noita pisteitä olleet kanssani minulle keräämässä.

Avainsanat: kiitos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2011 - 22:07

Kaikkea kivaa on tullut tehtyä me Napsulaiset yhdessä kysymyksien ja vastauksien parissa...
Ilman kaikkia ei pisteet kerry, se on totta...
Mutta onnea Sinulle kumminkin olet saavuttanut todella paljon pisteitä...

Kysyjän kommentti

Kiitos. Totta - ei niitä yksistään saa kokoon, porukalla ne kerätään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2011 - 22:14

Hieno saavutus ! ONNEA !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 23:01

Sydämelliset onnittelut mahtavasta pistemäätästä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 03:54

Upeaa!
Ylläpito voisi palkita parhaan napsuilijan eurolla per piste, kun noita kilpailuja on viime aikoina ollut niin kovin kitsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 05:21

Yhdyn edelliseen vastaajaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 08:51

Olet Sinä Ida kaikki pisteesi ansainnut!

Onnittelut pistepörssin kärkisijasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:41

Onnea vain Ida. Kyllä minä kauhan pistän luultavasti naulaan kun ja jos saan 50 000.
Ellei sitten nälkä kasva syödessä. Tämä on suuri aikaa vievä harrastus.
Tässä jää tärkeimmät asiat sivuasioiksi minun kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:43

Joka pisteestä ruusun saat tai ainakin ahkeruudestasi ansaitsisit. Paljon onnea Ida!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 12:21

Olepa hyvä Ida ja pidä hauskaa pisteinesi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 18:45

Olet ollut todella aktiivinen Napsulinen..Onnea pistetilin saavutuksesta,kun olet ahkera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 03:59

Hieno saavutus Ida, onnea paljon!