Ystävämme Vähäviisaskin taitaa olla vielä keskuudessamme?

Näkyy hänen pistepottinsa kasvaa vähitellen. Terkut vain hänelle.

Lisätty: 04.04.2011 - 22:38

Putte_46. Muistaakseni hänen pisteensä oli lopettaessaan 100630, huomasin äskettäin että oli 100660 ja nyt äsken juuri oli 100664, eli taitaa hän jollain tapaa olla joukossamme. Jos vaikka valitsee näitä vastauksiamme parhaimmiksi.

Lisätty: 05.04.2011 - 00:26

Seilatkoon tai olkoot missä onkin, hän kuitenkin muistaa meitä silloin tällöin. Ja se on mukava asia se - tulisipa vain takaisin!

Lisätty: 12.04.2011 - 09:52

Oikean havainnon tein. Tervetuloa vain Vähäviisas takaisin keskuuteemme.
Sinun viisauttasi täällä on kaivattukin.
Kiitos myös kaikille vastanneille.

Avainsanat: vähäviisas pistepotti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2011 - 09:22

Aikansa kutakin. Kyllä se vanha suolakin joskus janottaa. Palaa varmaan aikanaan uusien tarinoiden kera.

Kysyjän kommentti

Kiitos, oikeassa olit. Hän on jälleen keskuudessamme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 22:32

Eikös hän ole Thaimaassa ? toivottavasti ei ole kastunut siellä sateissa ja tulvissa.
Miten ne pisteet voi lisääntyä, kun viimeinen vastaus on Vastattu: 23.07.2010 10:57
Ei ole tullut kuvia eikä matkakertomuksia. Saako pelien pelaamisesta pisteitä ?
vähäviisas Pelit: Sports Smash Pelattu: 357 kertaa ja Square Pelattu: 15 kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 23:42

Kuulkaas nyt Makepeace & Dempsey,kaverimme *Vähäviisas* purjehtii seitsemällä merellä ja palaa kun tykkää.Voimakkaita tuulia ja sit kryssataan, Vähäviisas!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 00:03

On varmaan sitten äänestänyt vastauksia..minusta ainoa vaihoehto..jos pisteet lisääntyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 08:21

Vähäviisas on tallessa, mutta ei vaan halua näyttäytyä. Yllättää meidät jonain päivänä, uskokaa pois. Sitä odotelkaamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 08:48

Varmaan matkoilla ja tulee kuvien ym kera...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 10:40

en ole 'veljeni' vartija, mutta olen tietävinäni että Vv valmistautuu 'telakoitumaan' ja saattaapi siinä yhteydessä ruveta taas napsuttelemaankin

itse olen pikkuhiljaa etsiskellyt maailmaa kiertävän tien päätä, sen kun löydän niin sitten se taas on paussin paikka napsuttelussa

vuorotöitä veli VV:n kanssa ollaan tehty ennenkin, ehkäpä taas olisi vuoronvaihdon paikka ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 11:47

Joo kyllä nää viisaat tietää, koska on vahdinvaihdonpaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 13:37

PateT on oikeassa: Vähäviisas palaa joukkoomme aina kun se hänelle itselleen parhaiten sopii. Niin viisas hän on.. Ei meidän muiden tarvitse laskeskella hänen pisteitään ja arvella onko hän yhä mukana. Kyllä ne sen muutenkin huomaamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 18:06

en ole huomannut Hesarin soppajonosta poistuneiden osastossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 18:47

Välillä on hyvää pitää takoa napsuilussakin. Vähäviisas varmaan palaa takaisin jos on palatakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 02:23

Terkkuja vain Vähäviisaalle!