Onhan vielä huumorin kukka tallella? Paljon on ihmisiä joilla se ei oikein kuki.

Mielestäni huumoria pitää elämässä olla.

Avainsanat: huumori vielä tallella onko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 09:30

kyllähän se niin on, että kaikista parasta ryppyvoidetta on se joka poistaa rypyt otsasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.04.2011 - 09:46

Sisuksissa tahtoo olla nyt vähän kukka nuutuneessa olotilassa, mutta hyvänä päivänä kukkii komeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 10:02

Välillä se kukkanen hukkuu ja nuutuu, mutta onneksi sitä voi elvyttää tai sitten joku toinen tekee sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 10:16

Huumorin kukka on se kaunehin kukka ja meillä kukkiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 10:34

Toisinaan nupussa ja toisinaan kukassa.Onko olemassa puolueetonta huumoritestiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 10:41

Kyllä huumoria elämään pitää mahtua, ja pitää myös osata nauraa myös itselleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 11:18

tänään aamulla kyllä loppui huumori justiinsa ku seinään.
perhanan uusi ikkuna päästää vettä läpi. eli sisäkarmille valuu nätisti tip tip.

muuten kyllä huumoria riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 11:59

Kukkii, kukkii ja joidenkin mielestä liinkin usein. Aina on pikku pila paikallaan, mutta "vastustajaa" ei saa vahingoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2011 - 12:25

Ainut kukka joka asunnossani kukkii, tosin välillä heikonlaisesti. Vaikea repiä huumoria mistään kun oikein koetellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.04.2011 - 14:24

Väsyneenä sitä ei aina jaksa ymmärtää huumoria. Mutta vaikka kuinka sapettaisi niin jokapäiväinen hali pitää silti mörököllinkin saada...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 15:24

Ei oteta turhia huolia,
on meissä hyviäkin puolia,
vaikka hupsumpi ei sitä
heti huomaakkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 18:35

Minä olen hyvinkin huumorintajuinen ihminen ja osaan itsellenikin nauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 19:00

Huumorinkukka on kaunein kukka eikä sitä saa päästää lakastumaan. Huumori auttaa monessa asiassa ja varsinkin töissä joskus stressaavat ja kiireiset tilanteet selvitetään nimenomaan huumorin siivittämänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 19:40

Huonon huumorin omaavana kukkani kukoistaa. Kuka muuten määrittää "huonon" huumorin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:51

Huumorin kukka se kaamein kukka. oliko se niin.Vanhetessa opin ana uutta. Itketään kun itkettää .Nauretaan kun naurattaa. Elämää ei sen enempää.Ilman hoomoria olisi tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:54

Kyllähän sitä huumoria elämään mahtuu. On monta juttua, missä huumori on pelastanut päiväni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 22:59

Kukkii parhaillan tosi hyvin...kyllä aina välillä on vaiheita..että meinaa nuokahtaa..huumorinkukka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 11:16

Kyllä minä olen se saanut syntymälahjana varmaankin. Koko elävä suku on hyvin huumorintajuista.
Joskus ihan ajatellaan kun olemme jossain, että jos joukossa on joku huumoritajuton, niin kyllä se
luulee meitä hölmölästä tulleeksi.
Silti käyttäydymme kyllä tilaisuuden ja ajan vaatimalla hartaudella silloin kun tarvis on.

Lähteet:
sortin sakki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 12:42

Huumorilla pärjää paremmin, kun noudatat vaikka näitä ohjeita.

Koppoo kiinni tästä päevästä - huomisessa on omat kahvansa.
Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen ku kokkeiloo. Anna kaekkes, vuan elä periks.
Lukemalla ee uimaan opi. Vetteen se on mentävä.
Ikkee tulloo, vuan vanahaks ee tarvihe tulla.
Turha hättäely ja voohoilu on mieljkuvituksen viärinkäättöö.
Huominen on monasti viikon kiireisin päevä.
Naarattele ja suat kaverija, ärvötä nuama rutussa niin suat ryppyjä pärstääs.
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä.
Elämän tarkotus on murheen karkotus.
Joka itteesä luottaa, se kykysä tuploo.
Kompastelu voep estää kuatumisen.
Kaks syytä olla tekemättä mittään:
1.Oot yritännä sitä ennennii.
2.Et oo ennenkään yrittännä sitä.
Leoka pystyyn kun tulloo kova paekka; pyssyypähän aenae suu kiinni.
Jos mieles tyhjennöö, elä unneuta katkasta ääntä.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo.
Menestys on kun pieru - muu kun oma ee hyvälle haese. Murheen kantaa yksinnii vuan illoon pittää olla kaks.
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Rahalla et voe ostoo ystäviä, mutta suatpahan tasokkaeta vihollisija.
Naara itelles ennen kun muut kerkijää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:11

Onpa hyvinkin tallella .... täytyy vaan tarkkaan kontrolloida ettei anna huumorin kukkia väärässä paikassa.
Monet ovat täysin huumorintajuttomia....joskus tulee mileeen että ovatko hieman t...miä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 03:39

Huumoria olla pitää, pidän kukkaa yllä aina välillä.