Mitä napsulaiset meinaavat tänä märkänä harmaana sunnuntaina tehdä?

Lappeenrannassa on tosi kostee ja harmaa aamu,mutta nyt on jo kevään tuoksua ilmassa.

Avainsanat: harmaus kosteus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 10:31

Kyllä on todella harmaata ja sateista,mutta sehän tekee kesää... ei ulkoilu kiinosta..
Laitoin juuri kuntosali- uima vehkeet kassiin ja lähden kuntoilemaan..samalla reissulla käyn Askosta ostamassa pari koristetyynyä,kun näytti olevan ihan sopoivan näköisiä meille makuuhuoneeseen..Jätin silloin ostamatta,kun näin ne..
Eilistä palapaistia syömme,että ei ole ruokien tekemistä..Sitten rukailun jälkeen voi levähtää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 10:11

tääläkin on samanlaista ,kuin sielläkin , jot hyvä päivä laiskotella vaan ...tai tietty kutimet pitää heilua , ettei nyt ihan laiskana olla ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 10:33

Täälläkin suhjuista kai sitä vaan köllötellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 10:35

Täällä todella kosteaa, meille tulossa taas lapset lapsineen, joten ei todella ajanviete ongelmaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 10:37

ihonhoitoa

sanovat että tuollainen sumuinen, kostea ilma on hyväksi iholle, joten lähdenpä tuosta pika pikaan hakemaan tätä luomuhoitoa rusottaville poskilleni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 11:28

Nyt se kevät vasta tuntuukin .Kosteaa ja lämmintä 3+lumi sulaa silmissä.Tulee ,mutta siinäkin sellainen kesäinen henkäys.Sen minkä luonto kastaa, myös tuulella kuivaa.Että luonnolista tuokin seikka.Minulle sopii hyvin ei ollenkaan haikeaa. Vein kolme pönttöä tunne lähelle suon reunaa, heti tuli katsatajat paikalle. Olivat talvella sellaisissa isoissa kuusissa, jotka kaatuivat myrkytuulella ,juuret taivasta kohti.Korjasin pöntöt toisiin puihin.Isäntä vei tukit, omin käsin sahaa lautaa.Saadann tuohon vanhantalon korjaamiseen.Kaikki hyötyyn,loppu poltettavaksi.
Tässä lihakeittoa lämmitän ja teevettä. Ajatellin pyöräyttää suklaakiisselin, tekee niin mieli. On mulla vähä marjakiisseliäkin tuolla.
Pajunkissa reisuun täytyy mennä kun ovat niin komeita .Sakset otan mukaan, ei ne muuten katkea.
Pidän paripäivää pöytäni komistuksena, kevään merkkinä ,kesän saapumisesta.Sitten nakkaan pois.
Omana ja mieheni ilona kun kahden naatitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 12:29

Hyvin haalean tuhnuinen keli on Keuruullakin. katsoin aamutelevision, Ja sen päälle vielä pikku tirsat.
Sisko tulee käymään iltapäivällä. Eipä muuta kuin jännittelen taas huomista letkun nielemistä. ettei
vaan ole mitään pahaa.
En aio mennä ulos ollenkaan.Pitäs alkaa joku pääsiäiskortti tekemään.
Näin se päiväkuluu kuin virran vuo.
Onhan tämä päivä luotu meidän iloksemme lepopäiväksi, minulla järviradio soi juuri poisnukkuneiden
muistolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 12:35

Kauppaan ja kotia joutuin takaisin. Keitellään poron luita ja lihaa keitoksi. Tuoksut on mahtavat. Riittävästi ohjelmaa sunnuntaille.

Noissa puuhissa ei ole sumuisen ja kostean sään kanssa ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 13:33

Salille tai tanssimaan tai sitten molempiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 13:42

Olla töissä. Aamuvuoro takana ja illaksi pitäisi taas mennä jatkamaan.Onneksi on ihania asiakkaita :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 16:25

Tulipahan oltua työssä aamuvuorossa. Kotiin tultua katsoin nyt vasta sen Prinsessa-elokuvan ja nyt vaan leppoisaa oleilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 18:00

Pujahdin aamupäivällä naapurin rouvaa katsomaan. Siinä juteltiin ehkä noin tunnin verran.Sitten taas nopeasti kotiin käsityön ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 19:45

Päivällä oli naapurissa lapsille hiihtokilpailut ja makkaran paistoa.Märkä keli ei haitannut meininkiä.
Äsken kävimme rantasaunassa. Aamupäivällä kiinnitin telkälle asunnon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 20:17

Mukava sukulaisperhe oli meillä kyläilemässä, joten päivä hurahti nopeasti iltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 20:19

Päivä mennyt vatsataudin kourissa, nyt pikkuhiljaa alkaa taas elämä voittaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2011 - 22:14

Ilta on aamua viisaampi. Tein remonttihommia koko päivän - ja nyt olen tyytyväinen itseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:48

Lenkkikamat päälle ja ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 04:06

Sunnuntait vietän aina kotosalla.