Mitkä ovat tärkeimmät kriteerisi, kun päätät ketä äänestät eduskuntavaaleissa?

Itse pidän tärkeinä mm. perhepolitiikkaan ja työllisyyden hoitoon liittyviä asioita. Verotusta unohtamatta.

Avainsanat: ek-vaalit 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 23:53

Ehdokkaan uskottavuus ja aikaisemmat näytöt siitä, että seisoo lupaustensa takana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 22:39

luottamus,

luotan siihen henkilöön jota äänestän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 22:45

Verotus ja sen alentaminen kohtuuteen 4%.iin.Joten haastetta kerrakseen joka ääneni haluaa. Sitten ruokaa koskevat arvonlisät minimiin.Voisi olla tuo 4 kanssa.Nuorille työtä ja kohtuu toimeentulo.Ettei tartte mistään luukulta hakea, elämiseen käytettävää rahaa.Sellainen joka uskaltaa siellä puhua asioista .Koittaa tehdä asioiden eteen töitä.Eikä pelkästään käy istumassa ja kuuntelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 23:36

Riippuu mistä se roikkuu. Kukaties se on varmaan luottomies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 00:10

Oikeudenmukaisuus yhteiskunnallisissa asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 01:51

Kielitaitoinen, kuten esim. Väyrynen........

Väyrynen oli Moskovassa ja kesken lounaan hänellä tuli asiaa vessaan. Kun hän kysyi eräältä tarjoilijalta tietä vessaan tämä ei ymmärtänyt häntä vaan kysyi: - Kak ?
Väyrynen vastasi: - Njet, pis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 10:29

Ihminen johon luotan.
1 ihminen ei paljoa eduskunnassa muuta tahtia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 12:34

Niin se on, että ei se yksi ihminen säveltä muuta ja tahtia paranna.
Enpä ole vielä ajatellut, olisi niin paljon "saatavaa" pientuloisella
ihmisellä, mutta meidnkin pitäjästä on nyt 6-7 ehdokasta, ennen ollut vähempi,
joka ollut eduskunnassa monta kautta. Nyt jos äänet kovin hajautetaan 6-7 kesken, sinne ei mene yksikään nokka täältä.
Toivotaan, että leivän päällä on ensikaudellakin muuta laitettuna kuin huuli.
Siis sitä, että pussin pohjalla olisi niitä hopeanvärisiä kolikoita enempi kuin keltaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 16:27

Sellaista henkilöä äänestän joka on saanut aikaan hyvää kansalaisille, ei itselleen ja perheelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 20:23

Minä äänestän henkilöä jota pidän rehtinä ihmisenä ja on joku hyvä ajatus miksi hänet pitäisi eduskuntaan valita, ei sellaisia kyllä ole, mutta voin utopiassa elää tämän asian kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2011 - 21:53

Se miten hyvin pidettiin entiset lupaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:47

Lupausten pitäminen, luotetteva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 15:08

Rehellisyys, johdonmukaisuus, suoruus (uskaltaa sanoa asioita ääneen). Ei rikoksia tilillään....omaa myös sopivan koulutuksen (missi ei kelpaa, ei muukaan mediahörhö). Äänestän miestä...
Mihinkään kliseisiin fraaseihin en usko eli minkään ryhmän etujen ajamiseen yksipuolisesti. Vakaumus on tärkeä kun alkaa edes puoluetta hakemaan ja sen jälkeen tulee henkilökohtaiset ominaisuudet. Monta hyvää toki puolueessa on mutta vain yhtä voi äänestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 19:13

Lupausten pitämisen perusteella.