Keuruulta harmaata huomenta.Kaksi kolmesta suomalaisesta haaveilee jostakin suuremmasta elämänmuutoksesta.Haaveiletko Sinä?

Avainsanat: sapattivuosiko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 15:42

Elämä on mallilla mulla.
mitenkäs se onkin sulla.

Muutosta en kaipaakaan,
onneni saapui aikanaan.

Elon polkuja minä vaellan,
kanssa mamman ihanan.

Odottaa en minä muuta voi,
näin lemmenliekit salamoi.

Istuskelen nyt minä tässä,
iltapuoleni mä elämässä.

Luojahan se yksin ties,
koska loppuu elon ties.

Ken hän onnessa elää saa,
voi rakkauden aina omistaa.

Napsuttelija aivan verraton,
Sirkkaliisa kanssamme on.

Heippa, heippa ja heippa vaan.
Kesä tuo jo koittaapi aikanaan.

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksestasi, ja kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 08:23

Huomenat huomenta sinne Keuruullekkin..Täällä tiet ihan jäisiä ,iltasella satanut vesi jäätyi joka paikkaan. Hyvä kun selvittiin jalan postireisulla. Nyt toivomme että lämpö nousisi nopeasti ja sulattaisi tiet.Räystäältä vesi nyt tippuu.
En tosiaan haaveile yhtikäs mistää. Mukaan lukien ikkunoitten pesua että sen saisin päätökseen. olen nimittäin aloittanut sellaisen urakan. Sitähän piisaa.Kevään merkki aivan varmasti.
Yöllä pitkästä aikaa ulkovalokin syttyi, joku kuulemma vihelsi yöllä, mieheni havahtui siihen . Ei mennyt katsomaan kuitenkaan. Joku elukka tullut pihalle .
Siinä usein käy vieraita kissojakin näin kevään syksyn aikana.Tulee meidän kissoja katsastaan.
Meillä kissat tulee yöksi sisälle nukkuun.Niilä omat rakkaat petit.
Kyllähän se tietenkin suurta on, kun saisi vielä terveenä kaksin tätä elämää taivaltaa .vielä maistuu .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 09:32

Tällähetkellä toivon lumien sulamista ja auringon paistetta ja,että loppuisi tämä vatsatautini ja sitten tietysti onnea lotossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 11:17

evättä rintaan ja kesä tulossa ja matka, mitä muuta nyt tähän hätään toivoisin...

Tänään menen kolmoissynttäreille, ovat myöhässä, kun ovat tässä maaliskuusta asti sairastaneet flunssaa ja vesirokkoa ( lapsenlapsistani oli juttu iltalehden terveys sivulla maaliskuussa vesirokon vuoksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 12:05

Irrottautuminen oravanpyörästä, kunhan ensin hiljennän vauhtia. Sen jälkeen oman itsensä herratar.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 12:32

mä haaveilen ajasta jolloin ei tarvii pitää patjaa lattialla, pölyisiä laatikoita jne jne.
eli yläkerta rupeis oleen valmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 15:24

Vähän kerrassaan alan vähentämään työtaakkaani niin palkkatyössä, kuin kotityössä. Jälkimmäisiä täytyy joko jakaa tai sitten edessä muita muutoksia. Kokemuksesta olen nyt huomannut voivani paremmin jos voin nukkua häiriintymätöntä yöunta ja keventää noista töistä. Minullekin täytyy jäädä aikaa ulkoilulle ja oman itsensä hoitamiselle. Elikäs siinä oli lähihaaveitani joihin täytyy pyrkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2011 - 19:12

Haaveilen, että pääsisin joskus kotoa johonkin kyläreissulle, mutta ei onnistu kissan takia. Se nyt ei ole mikään suuri elämän muutos, mutta tekisi mielialalle hyvää joskus irrottautua samoista ympyröistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 19:55

Kyllä monestakin asiasta tänään lottovoitosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 21:28

Haaveilen tällä hetkellä siitä, että alkava talonrakennusprojekti sujuisi hyvin ja budjetti pitäisi. Elämäni on muuten sillä mallilla, etten kaipaa suuia muutoksia. On riittävästi rakkautta ja tarveyttä, mitäpä sitä ihminen muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 21:41

Kaipaan uusia näkökulmia työhöni.Aikomus myös tehdä asialle jotain :) Ja tietysti haaveita pitää aina olla....Toinen koti ulkomailla? Ehkä joskus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2011 - 22:37

Ainahan se mielessä on, eikä Jumala kiellä haaveilemasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:36

Kyllähän sitä haaveilee, että pääsisi palkkatyöstä eroon ja voisi tehdä kaikkea mukavaa ja järkevää. Tarttis tulla vaan ensin se lottovoitto.