Jokaiselle päivälle on oma tarinansa. Mitähän päivää huomenna 2.4. vietetään?

Päivälä pyritään tekemään sitä asiaa tunnetummaksi

Avainsanat: yk mukana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 13:19

YK viettää Autismipäivää 2.4

Kysyjän kommentti

Kyllä YK:n autismipäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 13:23

Wiki tietää: 2. huhtikuuta on gregoriaanisen kalenterin mukaan vuoden 92. päivä (93. päivä karkausvuonna). Vuodesta on jäljellä 273 päivää.

Lisätty: 01.04.2011 - 21:51

Löytyi viimeiseltä riviltä;
fi.wikipedia.org/wiki/Maailm...A4iv%C3%A4

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/2._huh...4iv.C3.A4t

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:13

Huomenna vietetään takuuvarmasti lauantaipäivää, ei tarvitse edes googlettaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:33

Työpäivää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 19:23

ei ole YK mukana meidän perinteisissä Pellervonpäivän kemuissamme,
niitä ollaan vietetty niitä jo yli viisikymmentä vuotta yhden kaveriporukan kanssa sen kunniaksi ettei vanhempamme sellaista (ihan kunniakasta) nimeä aikanaan meille antaneet ....

tunnetkos yhtään Pellervoa, niitä on sentään aika paljon, vaikka nimi on ihan Kalevalaista perua

mm.

Juha Matti Pellervo Kankkunen, ralliautoilija

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 19:57

meillä vietetään ainakin saunapäivää pihasaunassa kera kivojen kamujen , mut ennen sitä syödään kaikkea hyvää kodassa grillaten tulella lihaa , kasviksia erillaisia makkaroita ja tietty nokipannukaffeet kera lätäreitten ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2011 - 21:05

Ei harmainta aavistustakaan, tietysti jos googlettaisin voisin löytää siihen jotain vastattavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 21:43

Toffen vastaus lienee oikea. 20 pistettä ja pöllömerkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 00:10

Olisin veikannut ,että Aprillipäivän jälkeistä päivää,mutta ilmeisesti googletettu Autismipäivä.Muuten ei kuulu piiriin Pellervo-nimisiä ihmisiä,miehiä/naisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 21:35

Aprillipilasta toipumisen päivää.