Keskiviikkona 6.4.2011 alkaa ennakkoäänestys. Mitähän muuta päivää silloin vietetään?

Uurnilla vilkkuu kukkahattuja, pipoihin kiinnitettyjä liljoja, sekä hiuksiin, partaan ja silmälaseihin
ujutettuja kukkakimppuja.

Lisätty: 01.04.2011 - 13:31

Ompas se wiki nyt matikkapäällä.

Avainsanat: avainsanoja on jo tarpeeksi lisätiedoissa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 16:22

Pekka Puupää on merkittävin tietämistäni kukkahatuista. Loistava Esa Paklarinen.

Kysyjän kommentti

Tiesit se ilman googkeakin, kuten tuolla jossain heitit ilmaansen. Minä kun aina googletan.
Siiis kukkahattujen päivää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 13:27

Wiki tietää: 6. huhtikuuta on gregoriaanisen kalenterin mukaan vuoden 96. päivä (97. päivä karkausvuonna). Vuodesta on jäljellä 269 päivää.
fi.wikipedia.org/wiki/6._huh...4iv.C3.A4t

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 13:30

Taistelu kukkahattutermin herruudesta leviää myös Facebookissa, jossa on käynnistetty tempaus nimeltään Kukkahattukeskiviikko 6.4.2011. Tarkoituksena on, että ihmiset panisivat ensimmäisenä ennakkoäänestyspäivänä päähänsä kukkahatun merkiksi siitä, että kannattavat tasa-arvoa.

www.aamulehti.fi/cs/Satellit...stoon.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:29

Kannatetaan kukkahattuja ja mennään ennakkoäänestykseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:30

Appeni kuolemasta tulee tuolloin kuluneeksi 14 vuotta. Ja minä olen arviolta 2 tuntia mangneettikuvauksessa sellaisen tuubin sisällä, ottavat kyllä välillä minua pois ja saan hetken istua, kuvataan päästä varpaisiin asti.Ei se tasa-arvo tule millään hatun päähän laittamisella, enkä minä halua kaikessa olla tasa-arvoinen mieheni kanssa. Esim. hän lihapullia valmistaisi ja minä katolta lunta loisin ettei katto vaurioidu, kyllä nainen saa olla näin pitkässä suhteessa tasa-arvoton ja valinta on yhteinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 19:12

kukkahatuista puheenollen tuli mieleeni kysäistä tietäisikö joku mistä niitä hattukukan siemeniä oikein saa? jos vaikka panisi sellaisia itämään

- eihän sitä tiedä koska itsekin tulee mieleen alkaa tasa-arvon perään haikailemaan -

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2011 - 21:04

Vai kukkahattutempaus, kaikkea sitä keksitään. Mitähän sillä vihjaillaan noinkin arvokkaana, kuin vaalipäivänä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 22:10

Olispa kukkahattu. Mutta en viitsi tehdäkkään vaikka mieleni tekisi.Ville,Vilho,Vili .nimpparit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 21:37

Voihan kukkahatut! Vaan onhan kukkahattu mitä sopivin asuste kun mennään äänestämään ennakkoon.