Onko sinua onnistuttu juksaamaan aprillipäivänä?

aprillipäivä lähenee

Avainsanat: aprillia!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 31.03.2011 - 09:07

Voi kyllä, nuorena isäni vedätti meitä veljeksiä aina. Harmi kun ei tule mitään mojovaa nyt mieleen.

Yhden pilan kyllä muistan: Turun Sanomissa oli lööppi, jossa kerrottiin, että Myllysilta aiottiin muuttaa kävelysillaksi. Tämän vuoksi ihmisiä pyydettiin kerääntymään sillalle jotta voitaisiin testata kestääkö silta niiden painon. Olisikohan pitänyt mennä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2011 - 08:20

Huomenta ja aprillia. Päivä on niin alussa, että vielä ei ole tapahtunut mitään...saa nähdä, kun iltapäivällä töihin menen.

Lisätty: 31.03.2011 - 10:09

Ps. Aikaisemmin on joskus onnistuttu juksaamaan, mutta nykyisin en enää usko oikein mitään.

Lisätty: 31.03.2011 - 10:43

No voi sun...mä olin ajatuksissani jo päivän edellä...huomennahan se vasta on. Paree varautua jo hyvissä ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 08:29

Suvussani oli tapana juksata lapsia, jottei näistä tulisi tosikoita. Kyllähän siinä muutama Aprilipila on tullut uskottua. Tästäkö johtunee, ettei minua helposti "viedä" , enkä näin ollen ole juksattavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:04

Aprillipilat on suurimmaksi osaksi hauskoja tapahtumia. Voi sitä lastenlasten onnea kun pääsevät pappaa jekuttamaan. Vastaus kysymykseesi on: "Kylläpä tietenkin" ja omasta tahdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:15

Nyt alkaa pelottaan tuo huominen...
Oon melkolail aprillipilas surkea en aprillaa mut mua on helppo huijata...
Oman kaupunkini lehden aprillipilan kyllä huomaan, joten se on ainut mis en halpaan mene...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:20

Nuorena sitä joutui aprillipilan kohteeksi, mutta nykyään ei onneksi kaverit juksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:51

Kyllä minua on onnistuttu joskus höynäyttämään,mutta ei niin pahasti,että oisin lähtenyt jotain nähtävyyttä katsomaan mitä ei sitten taatusti ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 12:01

Kyllä minä muistan hyvinkin aprillipilan, joka meni yli lakimäärän.
Voin sen kertoa lyhyesti: Asuimme Helsingissä ja tyttäreni mies soitti aprllipäivän
aamuna, että Soilea on viime yönä puukotettu, siis tytärtäni ja hän on Meilahden sairaalassa
teholla. No tämä oli sellainen ajattelematon pila, hyvä ettei äitikin ollut teholla.
Tyttäreni kuuli huutoni puhelimesta ja tuli puhelimeen, ei tiennyt ollenkaan mitä
mies oli pilaksi keksinyt.
Kyllä aprillipilat ymmärrän ja lapsille mieliksi täyttääkin niitä, mutta ei kovin vakavia,
voi olla huonoja seurauksia. Tälläinen oli minun järkyttävä aprillipila, ei kiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 19:36

Ei mitään pahempia källejä ole onneksi kohdlleni sattunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2011 - 21:12

Varmasti on juksattu - tosin ei nyt muistu mitään mieleen. Itsekin olen onnistunut juksaamaan joskus oikein kunnolla - pomoani. Onneksi oli huumorismiehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2011 - 22:03

On aprillattu, mutta ei muistu nyt mieleen yhtään aiheeseen liittyvää juttua. Pieniä piloja olivat, joten ei vaatinut mihinkään lähtemistä, eikä mitään tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 11:40

En muista koskaan niin käyneen. Olen kyllä onnistuneesti juksannut erästä entistä työkaveria ja vielä muiden pyynnöstä. "Kohde" lähti sinne minne lähetettiin...arveltiinkin että niin käy. Enää en juksaile kylläkään.
Kyseinen juksattu oli varsinainen tosikon perikuva... en kerro mistä päin maata oli kotoisin...