mistä johtuu ,kun chevrolet aveo malli 2007 palaa turvatyynyn merkkivalo jatkuvasti

Valo oli välilä pois ,mutta syttyi uudelleen ja palaa jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 12:05

Onkohan tuo matkustajan (apumiehen) puoleisen istuimen tunnistimeen liittyvä valo? Penkki tunnistaa, onko sillä riittävästi painoa (eli aikuinen istumassa). Jos ei ole tarpeeksi painoa, niin turvatyynyt kytkeytyy pois ja siihen liittyvä merkkivalo tulee päälle. Kuljettajan istuimessa vastaava tunnistinta ei ole, ja sen turvatyyny on aina päällä. Mutta jos kojetaulussa on vain yksi yleinen turvatyynyyn liittyvä merkkivalo, niin sen jatkuva palaminen tarkoittaa tietysti sähkövikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 11:00

Meidän autossa oli samavika ja mieheni käytti sen autosähkössä ja vika korjautui siellä.vika tuli maksamaan 160,00.Peltilehmä on kallis pitää,mutta ei mahda mitään,kaikella on hintansa.Auto ei mene katsastuksessa läpi,jos turvatyynyn valo palaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:08

Vie merkkiliikkeeseen jotta saat tuon hoidettua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:55

En mää tiiä, ei koskaan ole ollut Ameriikassa rakennettua autoa omistuksessa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 12:58

Mahtaakohan turvatyyny olla kytketty manuaalisesti pois päältä. Tällöin valo ilmoittaa sen kunnes se kytketään taikaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 13:48

Joskus on liian painava käsilaukku pelkääjän istuimella, jolloin istuimessa oleva anturi luulee jonkun istuvan siinä. Ota se taskumatti pois laukusta ;-)
Jenkkiautossa saa pelkääjän istuimella olla vain shekkivihko ?

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 30.03.2011 - 15:39

Välttämättä sinun ei tarvitse käyttää autoasi edes merkkiliikkeessä. Pienemmätkin pajat pystyvät tekemään korjauksia huomattavasti merkkikorjaamoja edullisemmin. Katso netistä korjaamot lähellä sinua.