Pidätkö rahkasta ja mikä on paras maustetuista rahkoista?

Avainsanat: maito rahka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2011 - 20:28

Rahka on todella herkkuani.Yleensä ostan maustamatonta rahkaa ja laitan omia marjoja sekaan...kun on vielä pakastimessa..
Rahkaa käytän myös leipomiseen..piirakoihin ja torttuihin..
Vanijarahka valmiina ostaessa suosikkini.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2011 - 13:54

Rahka on hyvää ja terveellistä! Itse syön vähärasvaista rahkaa marjojen,esim. vadelmien ja mustikoiden kera, mutta valmiiksi maustetuista vaniljarahka tulee hyvänä kakkosena.Suosittelen rahkaa makujugurttien korvaajaksi;ei lisättyä sokeria ollenkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 14:07

Persikkarahka on mielestäni ykkönen. Muuut tulevat sitten satunnaisessa järjestyksessä perästä. Nami, nami!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 14:14

Mansikkarahka on parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 14:32

ei töki mutta harvemmin tulee syötyä ja silloinkin useimmiten rahkapiirakkana ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 14:32

Tykkään kaikista maustetuista. Itse ostan maustamatonta ja marjoja sekaan.Sitten teen kyllä piirakkaa tuosta rahkasta Omien marjon kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 15:37

Vattu-tai puolukkarahka on parasta eikä tehdastekosena, tietty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 16:22

Rahkaa käytän monessa mukana leipomisessa , jälkkäreissä ja ihan vaan semmoisenaan...
Omenapiirakkaan sopii vallan mainiosti vaniljalla maustettuna...

Mutta en siltikään voi nimetä mitään makua erikseen...
Itse ostan useinmiten ihan maustamattoman ja itse maustan makuni mukaan. esim. mansikoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 19:04

Kotona tehty tietysti on paras. Tykkään paljon puolukkarahkasta. Rahkaa, kermaa ja puolukoita. Njam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 20:06

Kotona minäkin usein vatkaan vaniljakastiketta, rahkaa ja marjoja sekaan. Sokeria ei tarvi.
laitanpa joskus talkkunaa mukaan.
Kaupasta ostan vaniljarahkaa, aah se vie kielen mennessään.
Kyllä siinä kalorit ja hiilihydraatit sekoaa silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2011 - 21:25

Aika vähän tulee syötyä, rahka on kyllä hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 08:09

Rahkasta kyllä pidän erityisesti mansikkarahkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 10:26

Sitruunarahka on minun mieleeni käyvä,mutta kyllä muutkin rahkat maistuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:13

Valion rahkat ovat Hylaa ja niitä tulee ostettua silloin tällöin. laitan niistä jälkiruokaa hedelmien kera. Suosikki on vaniljarahka, olen myös limerahkaa maistanut, ei ehkä oikein hyvää.
Joulun aikoihin teen itse naturelrahkasta jälkiruokaa lisäten joko luumusosetta (itse tehtyä) tai aprikoosia ym. Kermavaahtoa tietysti myös ja tilkka brandyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 18:24

Tykkään rahkasta. Sitruuna- ja vaniljarahkaa olen käyttänyt jo pitkään. Kuningatar-rahkasta tuli herkullinen kääretortun täyte, kun sekoitin siihen vadelmia.