Kumpaa vanhempaasi muistutat enemmän?

Serkku tyttöni sanoi minua äitini näköiseksi ja olen kyllä lunteeltanikin,kun äitini, ainankin näin vanhempana.Voi aviomies parkaani.

Avainsanat: perimä minussa sinussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2011 - 12:33

Minä olen äitini nuorempi kopio, veljeni ja sisareni muistuttavat isäämme.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2011 - 11:58

Pikkusikoni muistuttaa äitiäni, veljeni taas isääni ja minä esikoinen olen tullut kumpaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 12:44

Ilmeisesti olen perinyt isäni "hurjan" luonteen, sekä silmien värin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2011 - 12:55

Äidin näköä enemmän, isän luonnetta vielä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 13:04

Isältä luonnonkiharuus ja luonnetta,mutta äidiltä harmikseni muuta negatiivisempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 13:19

Äidin näköinen ja isäni luonne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 14:43

Äidiltäni olen perinyt enemmän, mutta seikkailu- ja matkustushimo on isältä perittyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 15:22

Isältäni silmät ja äidiltäni kaiken muun ääntä myöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 15:27

Kyllä äitiä muistutan näöltäni..puuttu vaan äidin ruskeat silmät..Luonne on ihan äidin, auttavainen tukea antava läheisilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 16:03

Vaikea sanoa ,mutta äitiä kait. Ei kukaan koskaan ole sitä sanonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 18:33

Kaikki sanoo että olen luonteelta ainakin ihan niin kuin isäni oli... ulkonäköni on varmaan vähän sekoitusta kaikesta.. no sekin tulee oikeastaan isän puolelta.. Eli isääni olen tullut. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 18:35

Issäin ol' iltauninen ja äitein ol' aamu-uninen. Mie raukka tulin molempii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 20:11

Olen enemmän äitini kuin isäni näköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2011 - 01:03

Naamastani kyllä äitini tunnistaa, isästä ei hajuakaan - edes äidillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 14:00

Ollaan äidin kanssa kuulemma kuin kaksi marjaa...Luulevat meitä usein kyllä siskoksiksi.Ilmeisesti sitten ollaan samannäköisiä :)