Eikö kukaan kysy päivän menusta? Siispä mitä laitatte ruuaksi vai saatteko istahtaa valmiiseen pöytään?

Lisätty: 27.03.2011 - 12:03

Minä aloitan myös kohtsilleen kokkaamisen. Ensin lasi valkkaria. Sitten perunat tulelle. Kaksi tuoretta kuhafilettä pannulle ja lisäksi tulee juusto-ruohosipulikastike ja valmiina on jo kaaliraaste.
Jälkkäriksi tein appelsiinimoussea. Laihdutuskuurini vuoksi itse syön vain vähän kuhaa ja kaaliraastetta sekä raejuustoa.

Avainsanat: sunnuntai lounas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 11:57

Meillä syödään tänään Lindströmin pihvejä ja perunamuusia, fetasalattia ja jälkkäriksi etelänhedelmiä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 11:43

Hyvä kysymys,meillä tänään karjalanpaistia,mutta sitä ennen kuitenkin menemme vieraisille,laitan sitten paistin uuniin,kun kotiudumme.Olmme syöneet vahvan aamupalan,että ei ihan heti nälkä vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 11:54

Muusia ja soosia makkarasta. Tuollainen stroganoff tyyppinen. Lisukkeena kreikkarainen salaatti. Jäkiruuaksi on tarjolla persikkarahkaa. Kokkailuni alkaa tuossa tuokiossa. Noin kolmen aikaan pitäisi olla valmista tarjottavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 12:25

Broilerin siipipaloja, ah ne ovat hyviä uunissa paistettuna. Ennne en uskaltanut ostaa kun ajattelin, että
eihän niissä ole mitään syötävää. Nyt laitan kuppiin ja vesitilkan päälle ja vihannesten kanssa alas.
sitten laskemaan hiilihydraatteja laskemaan sen päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 12:39

Ajattelin laittaa jauheliha peruna vuokaa..
On niin helppoa kun uuni hoitaa itsekseen ja näin sunnuntaina ei tarvi paljon muutakaan hääräillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 13:01

Kokoperunoita, paistan lihaisia pihvejä, tilkka kermaa siinä paljon sipulia.Annan hautua , mausteet ja suolaa.Sienijauhetta 1tl.Punajuurta maustekurkkua ja puolukkaa.Kiehautan lipstikka porkkanoita.Kahvit juodann jonkun ajan kuluttua. Mulla aina marja kiisseliä välillä karviaisista ,punaisista,karpaloista.Tein kyllä piirakan, jossa punaisiviinimarjoja jugurrtti pohjalla.Omia pöperöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 17:41

Meillä tehtiin herkullista kiinalaista broileriwokkia riisillä! Todella maukasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 17:53

Voi, oikein tuli vesi kielelle, kun vain ajatteleinkin kuhaa. Parin viikon kuluttua palaan Suomeen, ja sitten minullakin on mahdollisuus samaan.
Tänään söin toisspäivänä valmistamaani jauheliha-kaalipaistosta. Muutama salaatinlehti korvasi varsinaisen salaatin. Eli melkoista pikaruokaa, mutta hyvää. Salaatin päälle lorautin vielä kunnolla sesam-öljyä, siina on mukava pähkinäinen maku. Muuta en sitten tänään syökään, paitsi jugurttia illalla kookoshiutaleiden ja kerman kanssa. Siinä taas tämän päivän menu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:00

Ravintola Kaisankodissa oli tänään ruokana mm. naudan paistia ja kermaperunoita, sekä ratatoullea.Seisovasta pöydästä sain etsiä suuhuni sopivimmat herkut :) Ja oli täällä muuten sitä paistettua kuhaakin tarjolla.....NAM!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:02

Fetasalaattia, kanakeittoa, itse leivottua leipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:07

Broiskun siipipaloja, riisiä sekä salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:58

Sauvakävelin tyttären luokse..sain siellä jänispataa syödä ja uuniperunoita..Mieheni söi kotona eilen paistettuja silakoita ja kermaperunoita..mitä minäkin meinasin tänään syödä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2011 - 00:37

Valmiiseen pöytään istumien on erittäin harvinaista herkkua. Myöhäistä on vastata kyssäriisi, mutta meillä oli hirvenlihasuikelekastiketta pottujen kera.