Lumisateesta huolimatta,mitä kevään merkkejä olette havannoinneet?

Yx aamu mustarastas ilahdutti lurituksellaan.Pulmuset pongattu.Urpi(l)aisia oli juuri pihalla.
Tikat kisailevat.

Avainsanat: kevään merkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 10:39

Ihanaa kevättä kaikille rakkat napsut ,jotka luette tätä.Aurinko lämmittää ja paistaa ihan täydeltä vaaleansiniseltä taivaalta.Paljon kevään merkkejä pälviä tullut jo monee rinteeseen viimeaikaisten sulamisten myötä.Niissä elämää ja kosintoja fasaaneilla.
Oravat kipittää toisiaan karkuu ja ajaavat takaa.Suussa vällillä isoja tolloja koivun naavaa.Korjaileevat pesiää.
Aamulla kuulin Auringon noustessa korkealta taivaalta, uusia ääniä. Oli täysin eteläin tuulen henkäys.Mitä en aikaisemmin talvella kuullut. Jäi arvoitukseksi oli niin korkeallla ja kirkkaus häikäisi.
Linnut tutkii pönttöjä.Lepissä istunut pyitä syömässä norkkoja ja silmuja .Aivan ihana kanalintu.Ei talvella näkynyt. Kyllä se kesä äkkiä, sitten kun huhtikuu tulee.Lämmintä tulee kaikki sulaa silmissä pienessä ajassa. Nyt ihana raikasta ja valkoista vielä.

Kysyjän kommentti

Huhtikuu tuli ja lumet sulavat kovaa vauhtia.Toivottavasti ei tule kovia tulvia.
HYVÄÄ KEVÄTTÄ!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 09:55

F1 kausi on alkanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 10:03

ensin sain ihastella kaikkia kevään kukkia parhaassa loistossaan ....

valperi.blogspot.com/2011/03...oossa.html

ja sitten todeta että fasaani yrittää pesiä meidän ikkunalaudalle ...

valperi.blogspot.com/2011/03...taaja.html

siinäpä muutama noista kevään merkeistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 10:39

Vaatteitten väritys muuttuu mustasta värikkääksi.

Kellon viisarit on siirretty kesäaikaan.

Siinäpä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 10:49

Kellot siirretty kesäaikaan, käsilaukun värin vaihtoa suunnittelen, takista en kyllä vielä luovu...
Aurinko joskus saa olon että kevät olisi tulossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 11:21

No ei mittään havaintoja mistään mikä vähänkin viittaisi keväälle. Kylymää tuulta, mutta aurinko sentään paistaa. Lunta on kamalat penkat. Kävelylenkillä kylmä viima pyrki toppatakinkin alle. Pajunkissat ovat sentään turkit pörhöllään Kait se on kevään merkki.

Lisätty: 27.03.2011 - 12:04

Ps. Ellei sitten kevään merkiksi lasketa kiihtyviä puutarhasuunnitelmiani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 11:57

Linnut visertävät kauniisti ja hakevat itselleen kaveria. Tiesivät näköjään koska kesäaika alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 12:34

Kellot siirtelin, mitä siirtelemistä oli kesäaikaan, kaikki ei vielä toimi automaattisesti.
Ei nyt oikein vielä täällä Keski-Suomessa voi kevättä mainostaa, ovat paikkakunnan lehteen yhden
joutsenen kuvanneet tuosta lähijoeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:52

Lintujen sirkutusta, auringon lämpöä kasvoilla, pajunkissoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:14

Onhan se kevään merkki,kun päivät ovat pidentyneet huomattavasti..Mutta ilmat eivät ele vielä keväisiä..lintujen viserrys tuo kevään tuntua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2011 - 00:33

Olen aika suurella varmuudella nähnyt kiurun päättyneellä viikolla.