Iloista sunnuntai-aamua napsut. Kuinkas aamu lähti sujumaan?

Lisätty: 27.03.2011 - 06:51

Yöllä vaihtui kesäaika, liekö siinä jokin taika?
Sekaisin on napsun pää, nukkumatta unet jää.
Kello oli vasta viisi, ylös nousin, voihan hiisi.
Vapaapäivät tiedossa, mut kesäsää on hukassa

Avainsanat: aika kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 10:10

Huomenta vaan Mariaana..Kesäaika on vihdoinkin koittanut ,mutta sää ei todella ole senmukainen..
Kivan runonpätkän keksi aamuvirkku Mariaana.. ihan mieli piristyi..
Tunti sitten vasta sängystä kömmin...aamupala nautittu..pesun jälkeen lenkkivaatteet päälle ja sauvakävelylle..näin alkaa kesäaika..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 10:48

Aamuja vaan molemmille .Minä käynyt kesä kävelyt tekemässä 4km.Ihana ilma, raikas .Ääniä monen laisia.Ei tiedossa mitään ihmeitä. Katsellaan ja kuunnellaan.Aurinkoista täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 10:53

kamulta tuli tällaiset terveiset :

"Suulista löördaagenii, terkkuja aamuborkalta Hagiksen hallista..iltapäivällä lohismörgarikeikka Puotilan vanhainkodissa.. Ilta himpessä..jos ne päästää mut vek sieltä gammelihausista..καλο σαββατοκιριακω, kliffaa weekendii.. LL"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 11:12

Kellot on siirretty..
Sunnuntai aamu rauhallinen, kaffet juotu ja voileivät syöty.. nyt aikaa Napsuiluun...
Uskoisin että kylään tulee taas jokunen lapsista lapsineen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 11:23

Hyvinhän tämä päivä tuntuu kuluvan. Aamukahvin jälkeen viisarikellotkin tuli laitettua aikaan. Nyt paistaa aurinko ja ja lämpimän puolella on 0,8 astetta. Kevään merkit on ilmassa ja mökkikausi piakkoin alkamassa. Odottavan aika on kuitenkin pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 11:40

Kivan runon keksit meille,napsuille niin ihanoille.Hyvin lähti kesäaika käyntiin,mieleni on virkeä ja kieleni on kerkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 12:55

Kuinkas tämä. Hyvinhän olosuhteisiin nähden.Ei se minun sunnuntaiaamu paljon eroa arkiaamusta.
Tosin sunnuntaiaamuna on sellainen rauha tuntu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 18:58

Heräsin seiskan aikaan ja sitten koiran kans lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:53

Eilisillan juhlien jälkeen nukuin pitkään (mikä osin johtui kellojen kääntämisesäkin), verkkaiset aamukahvit, reipas kävelylenkki oman armaan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2011 - 00:32

Hienosti lähti käymään seitsemän aikoihin - tai siis kahdeksan paikallista aikaa.
Koira kävi lipaisemassa mamman nenää.