Varmaan suuttumuksen paikka?

Saudiprinssin palatsi suututti miljonäärit Beverly Hillsissä

www.hs.fi/tulosta/1135264928870

Avainsanat: prinssin koti amerikoissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 20:00

Suurinpiirtein kaikki suuruudenhullut asustavat tai rakentavat pytingin tuonne Beverly Hillsin alueelle. Keikaroikoot siellä keskenään kunhan eivät pyydä EU:n rahastosta tukea. Ne mällää, jolla on millä mällätä. Ovatkohan onnellisia?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 19:48

Juu kyllä varmasti suututta,kun kamalan suuren pytingin aikoo rakentaa saudiprinssi kuuluisuuksien naapuriin.Eihän niillä pohatoilla näy mitään häpyä olevan ranennuksien koossa,on rahaa millä mällätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 20:02

en menetä yöuniani sen pytingin takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 20:53

Rahalla saa ja hevosella pääsee..
Antakoot toisen rakentaa mimmoisen pytingin tahansa, ei muuta kuin naapurit pyrkimään parempaan kilpailua vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 06:31

Sinne siis aikoo saudiprinssi viedä kansansa rahoja...että silleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 10:56

Raha täytyy olla jossain kiinni kun sitä paljon on. Muuten se vaivaa ulkopuolisia . Pankki hätyyttää jatkuvasti .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 14:02

Niin... se siirtää kansan rahoja sinne, taitaa laittaa pikkasen rahaa pankkiin myös...