Tiesitkö jo tämän?

www.talouselama.fi/uutiset/a...=-25032011

Avainsanat: vesi säteily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 10:06

Mökille laitettiin pari vuotta sitten porakaivo ja otettiin silloin asiasta selvää tai saatiin selville, ettei alueella on radonia. Mökin vesi on muuten niin hyvää, että kaikki kivennäisvedet jäävät kaupan hyllylle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 06:54

En tiennyt, enkä tiedä vieläkään.
Lehmän paskalla pellossa kasvatettu leipä on puhdasta energiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 07:25

No enpä tiedä uskonko vai enkä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 08:04

Voi hyvänen aika,kohta ihmiset ei uskalla juoda vettäkään saati laittaa siitä ruokaa,seurauksena on ihmisen kuivuminen ja kuihtuminen.Sellaisia kaivoja tiedän missä vesi on liian rautapitoista ja värjää valkean pyykin rumaksi ruskeaksi.Mieheni kotimökillä on hyvä vesi,kun se otetaan lähteestä siellä keitetty kahvi maistuu tosi hyvälle.Meilläkin on hyvä vesi,hyvän makuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 09:14

En tiennyt,mutta siinähän tuli tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 09:36

Kyllä Mariaana nyt laittaa meille juomakieltoakin, Tai ajattelemisen aihetta. Täytyy siirtyä
kovampiin aineisiin. Olishan se hauska kun säteiltäisi, säästyisi heijastimien ostolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 10:31

Eipä ollut tiedossa mutta nyt tiedän tämänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 11:46

Säikyttelevät suotta ihmisiä tuollaisilla uutisilla. En usko tuohon uutisankkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2011 - 00:09

En tiennyt ja nyt selvisi miksi mahani ei siedä vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 03:31

En tiennyt, kiva kun laitoit linkin niin sain lukea hyvän jutun.