Käytätkö talvella ilmankostutinta? Minkäläinen huoneilmasi on?

Olen koko talven joutunut lisämään vettä ilmankostuttimeen, kun kerrostalossa keskuslämmitys ja ilma aivan kuivaa.

Lisätty: 25.03.2011 - 11:11

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....-alkamassa

Avainsanat: ilmankostutin huoneilma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 08:55

En ole käyttänyt. Pitäisi ehkä kokeilla, kerrostalossahan on kuivahko huoneilma.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 08:34

Ajoittain olen käyttänyt. Lisäksi kuivatan pyykin tarkoituksella muualla kuin kodinhoitohuoneessa kosteuden saamiseksi huoneisiin. Näppärä keino ja pyykit kuivuvat hetkessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 09:20

Ei ole tarvinnut käyttää, vaikka kerrostalossa asunkin.
Tulee häärättyä keittiössä kuin kylppärissä sen verran että kosteutta tulee ihan riittävästi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 09:29

eipä ole ollut tarvetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 09:38

Ei ole meillä ilmankostutinta,mutta sitä olisi nyt viimetalvena tarvittu,kun enää ei ollut avoakvaariota,ilma on tosiaankin kuivaa ja siitähän ei ihokaan pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 10:15

En ole käyttänyt. Enkä ole ostanutkaan. Tuuletan ikkunoista ja pyykkiä joskus kuivaan pieniä määriä huoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 11:57

Tulen toimeen ilmankostutinta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 12:31

On ollut ilmankostutin käytössä ja auttaa aika hyvin. Pyykkejä kuivatan myös sisätiloissa silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 13:01

Ei ole ollut tarvetta,puutalo hengittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 13:11

eipä ole ilmankostutinta minullakaan, vaikka kerrostalossa asun.Voisi olla hyvä tuolle allergianuhalle,
mutta kun tähän asti olen pärjännyt, niin mennään ronskisti eteenkinpäin ilman kostuttimia.
On pidettävä sieraimet ylösåäin vesisateella kun ulkona kulkee saa kostuketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2011 - 16:52

Kylppärin ovi aina auki. Sieltä leviää kosteutta pyykkien kuivatuksen aikana ja suihkuttelun yhteydessä. On riittänyt toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 17:41

Ei ole tullut käytettyy mutta pyykkejä kyllä kuivatellaan siittä sitä kosteutta tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 21:45

Ei ole tarvinut käyttää,kun asuu omakotitalossa ei ole ilma liian kuivaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2011 - 23:25

Mielestäni meillä on hyvä ilma - ei ole kostuttimia tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 18:43

En ole tarvinnut, vaikka kerrostalossa asunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 20:40

Ei meillä ole ilmankostutinta, sitä tarvittaisiin. Mutta en vain ole hankkinut. Kuiva on meidän sisäilma.