Miksi länsiliittouma on juuri kapinallisten puolella, eikä esim. Gaddafin tukena?

Mitä eroa on kapinallisilla ja terroristeilla?

Avainsanat: libyan tilanne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 10:49

Öljy, öljy ja öljy tietenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 11:34

Tässä tapauksessa kapinalliset taitaa tarkoittaa koko kansaa muutamaa etuoikeutettua lukuunottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 11:53

Poistaa hirmuhallitsijan Muammar Gaddafi Libyan johdosta .
Kansan puolella ovat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 14:00

Poliisina on hyvä jonkun olla jos aletaan soppajonosta kansaa listimään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 14:05

Oisko kaiken takana öljy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 15:05

Saattaahan öljyllä olla jotain tekemistä, mutta eiköhän myös ihmisoikeudet paina vaakakupissa. Gaddafi ei ole koskaan oikein nostattanut lämpimiä tunteita länsimaissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 15:52

Mielenosoittajien ampuminen on ikävää, ja siinä sivussa kuolee muutama muukin viaton ohikulkija. Demokratian hinta on kova, ehkä liittoutuma on siinä pienenä apuna, toivon ainakin niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 16:27

Kylläkai Gaddavfista on ollut länsimaille niin kaun kaikenlaista haittaa että joutaa poistua vallasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 18:04

Pois joutaa, mutta konstiti ovat vähissä. Näköjään. en hyväksy ihmisten murhaamista, niin vihollisen kuin
toisella puolella olevien. Minä nyt en osaa sanoa en ymmärrä politiikasta kesän kukkasen vertaa.
Olikos se Libyä jotenkin Jolon panttivanhien aikaan kuvioisa mukana.sori, ei sekoiteta sitä tähän.
Mutta loppua saisi koko orkesterin touhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 21:46

Gaddafi on diktaattori isolla Dllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 20:29

Olen seurannut uutisointia, enkä ymmärrä miksi aina jossain kuohuu. Sovussa ja rauhassa on paljon mukavampi elää.