Mistä Billnäsin kyläyhteisö on huolissaan?...ja minäkin.

Avainsanat: ruukki alue

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 09:52

Oletan että on kyse siitä kun ruukkialueen osti eräs yrittäjä ja monen mielestä pilaa koko alueen. Siellä järjestetään nykyään kaikenlaista sinne sopimatonta toimintaa eli erilaisia vähemmän mukavia konsertteja yms. Ennen siellä oli hyvät antiikkimarkkinat ja muuta siihen liittyvää asiaa. Jos rakennetaan jotain uutta.,alue suoraan sanottuna tuhoutuu. Eikö tuollaista voi kieltää?

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Itse tykkään paljon noista seuduista...ei vain siksi, että äitini asuu siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 07:28

Billnäsin kyläyhteisö pelkää ruukkialueen häviämistä

yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...51213.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 07:59

Se on oikein kesäinen matkailukohde .Siellä paljon vanhoja rakennuksia .Kaunista paikkaa kesällä kävellä ja katsella.Kait ne pelkää sen loppuvan. Jos ei löydy kunnossapitäjää ei ne kovinkauaa toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 08:08

Maailman kuuluista Billnäsin kirveistä, etteivät ne tappais ketään?
Mitkä ne kaksi muuta maailman kuulua olivatkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 08:39

Oi.oi,ei sinne saa rakentaa mitään uutta,vaan entiset pitää kunnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 09:52

Ruukkikylä on uhattuna. Klappien pilkkominen ilman kunnon kirvestä on turhaa puuhastelua. Billnäs on hieno paikka. Ken ei ole tutustunut, niin suosittelen lämpimästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2011 - 12:06

Ei nykyihmiset osaa arvostaa mennyttä aikaa. Uusiokäyttöön kaikki tyyni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2011 - 16:00

Pelkäävät että tulee puskutraktori ja pistää koko kylän maan tasalle. Se olisi kamalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 18:57

Entisten aikojen muistojen rakennuksien hävittäminen ja uusiokäyttöön otto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 20:24

Ovat selvästi huolissaan tulevaisuudesta.

Billnäsin historiallisen ruukkialueen uuden asemakaavan on tarkoitus valmistua tämän vuoden aikana. Raaseporissa Länsi-Uudellamaalla sijaitsevan Billnäsin kyläyhteisö on huolissaan ruukkialueen tulevaisuudesta, jos alueelle rakennetaan paljon uutta.