Onko facebook sinusta tarpeellinen?

Jotkut sotkee siellä ihmissuhteitaan ja kertovat kaiken mitä pahaa puoliso on nyt tehnyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 03:49

Ei ole tarpeellinen, mutta on hauskaa hupia, kuten Tuutikkikin toteaa. Olen kirjautunut ja kerran päivässä piipahdan sivuillani. Joten se riittää minulle. Mutta menee kausia, ja viikkoja etten edes vilkaise koko facebookia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 12:51

Minulle se ei ole mitenkään tarpeellinen,kun en siellä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 13:01

Onko Napsu tarpeellinen,jotkut kysyy ja jotkut vastaa...mikä yleensä on tarpeellista,puutarhanhoito tai merenkulku?FBssä EI ole pakko sotkea ihmissuhteita EIKÄ kertoa perheasioitaan,kaikkihan on vapaaehtoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 13:24

Facebook ja Napsu, hauskaa ajanvietettä päiviin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 13:54

Saa se minun mieletäni olla olemassa. Käyttäköön ken haluaa. Saattaa olla hyötyäkin joillekin henkilöille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2011 - 14:10

Käyttäjilleen on, muille ei. Kuulun viimeiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 16:18

Kyllä minä pidän facebookista. Arveleppa nyt minun tyttäreni asuu Lahdessa ja käyvät
perheensä kanssa joka vuosi noin kaksi kertaa ulkomailla. Tyttäreni mies on hyvä valokuvaaja
ja muutenkin "aparaattimies", he oottavat paljon kuvia siellä ja laittavat minulla muistitikulla niitä,
ja ostivat sellaisen frami dialaitteen minulle jolla voin katsella niitä, sekä tyttäreni facesta voin niitä katsella
heidän kuviaan. Ihan kiva laite. Ovat toistatuhatta kuvaa laittaneet minulle. Muuten olisin onnesta osaton.
Siinä on 9 vuotias tyttäreni poika Toni, jonka kuvia mummo saa paljon ihailla ja 20 v Jan-Mikael.
eihän se face pursu, kun ei koko ajan ota lisää ja haastele kaikkiin kissanristiäisiin ja asetuksilla Mikko
tyttäreni poika laittaa mitä kukin näkee. enkä minä nyt jokaista sairauttani ja kuppaa siellä ilmoita.
Saahan siinä kahdenkeskisiä viestejä laittaa ja onhan salainen sähköposti netissä, joihin voi arkaluontoisia asioita laittaa. Napsussa olen laittant joitakin sairauksiani, tiedätte, että olen vanhempi jo ja miksi ei minun rientoni enään ole teidän rientojanne, koska en pysty niihin enään.
Vanhuushan ei ole sairaus, mutta se tuppaa tuomaan noita kutsumattomia vieraita.
J a sattuu joskus facessa keksusteluklinjalle samalla aikaa tutava, voi pikaisen jutun haastaa
siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 16:55

Itse en faceen ole kirjautunut mutta kylläkai se yhtä tarpeellinen on kuin Napsukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 17:15

Facebookissa ollaan, mutta käyn todella harvoin eli viikottain tai silloin, kun joku on laittanut mulle postia. Bongasin Sveitsissä asuvan serkkuni FB:stä, yhteydenpito ulkomaille on helppoa ja halpaa. Eihän siellä kannata kovin syvällisiä huastella, mutta mukava katsella kavereiden kuvia jne. Nuoruuden aikaiset kaverit ovat löytyneet myös FB:stä, joten kyllä tästä hyvääkin sanottavaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 18:28

Ei ole paljon perheestä kertomista napsuillekaan.
Ei oteta turhia huolia,
on meissä hyviäkin puolia,
vaikkei hupsumpi sitä heti huomaakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:13

Koen tällä hetkellä fb:n tarpelliseksi kohdallani. Säästän puhelinlaskuissa. Päivittäin "juttelen" jälkikasvuni kanssa fb:ssä ja saan nähdä heidän kuulumisiaan, myös ulkomaanreissuissa. Voihan siellä lähettää yksityisestikin viestejä, jos ei halua muiden lukevan. Vieraita en ole kavereikseni huolinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:23

En ole siellä kirjoitellut. Kait se samanlainen kun tämä napsukin. Isommassa mitakaavassa vaan. Luulisin. Monelle tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:35

En ole naamakirjan jäsen.Enkä usko koskaan sinne liittyväni....Tämä mukava Napsu riittää hyvin minulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 21:13

Itse en kovin paljon faceen kirjoittele, mutta meillä on siellä ns. suljettu ryhmä, johon pääsevät ainoastaan kutsutut, se on ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 06:05

Varmaan tarpeellinen niin, kuin napsukin. Jokaisen oma asia mitä kirjoittelee, mutta ehkä kannattaa harkita mitä julkisesti kirjoittaa. Ainakin yksityisasioistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 09:58

Onhan siinä hyvätkin puolensa. Mutta liitteenä tulee paljon joutavanpäiväistä, johon se hieno ajatus saattaa hukkua. Yksityisyydensuoja on minusta epämääräinen ja siten riittämätön. Kait sitä suhteensa sotkee muutoinkin, jos on sotkeakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2011 - 16:12

Minun kohdallani ei ole tarpeellinen. Lähdin sieltä lopullisesti aikoja sitten. Jotkut taas eivät voi elää ilman facebookia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 08:29

Käytän FB:tä ja kyllä se on tarpeellinen. Ei siellä tarvitse kaikkia vaivoja ilmoitella eikä ketään haukkua. Nopeasti ja jokaiselle omana-aikanaan saa viestit perille ja edullinen. Toiset ovat niin kiireellisiä ettei puhelut tule aina sopivaan aikaan, niin FB:ssä se tapahtuu jokaisen omana aikanaan kuinka se kenellekin sopii. Yksityisviesti ovat todella hyvätapa pitää yhteyttä, kun vain muistaa tietoutvapäivitykset pitää kunnossa.
Ja onhan täällä Napsussakin kiva piipahtaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:28

Ei se tarpeellinen ole, mutta tarjoaa hauskaa hupia. Omia asioitani en siellä levittele, lähinnä muiden tilapäivityksiä joskus kommentoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
LMB
Vastattu: 05.04.2011 - 02:29

Olen Facebookissa, mutta käyn siellä harvoin, enkä pidä sitä mitenkään tarpeellisena. Jotkut näyttävät roikkuvan tuntikausia Facebookissa, kertovat toisille kaikki tekemisensä ja lataavat sinne etupäässä kuvia itsestään ja perheestään. Kaikkein vähiten ymmärrän sitä, että jotkut haalivat sinne tuntemattomiakin ihmisiä ystävikseen. No, jokainen tyylillään.