Siitepölykausi alkamassa, lääkitsetkö itseäsi?

Joudutko käyttämään ennaltaehkäiseviä lääkkeitä siitepölyn takia?

Avainsanat: siitepöly ennaltaehkäisevä lääkitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 00:12

Annan katupölylle kyytiä norjalaisella nokkakannulla. Keväinen pelastus.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Mielenkiintoinen vastaus, mikähän tuo norjalainen nokkakannu oikein on?
Itse tässä aloitin äskettäin allergiakuurin - ja heti savolainen nokka aukesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 01:37

<kyllä nenäsumute, pillerit ja nokkakannu on käytössä ollut jo pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 03:08

Joskus rommicolalla. Cokista en ota raakana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 07:22

Ennalta en ehkäise, kun vasta...eikun siis piti sanomani, että Histeciä otan pillerin joka aamu ja sillä olen vielä pärjännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 07:54

Juu lääkitsen kyllä, mutta en allergisuuden vuoksi. Tähän tarkoitukseen en käytä apteekin lääkkeitä.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 08:08

En ole siitepölylle allerginen joten en lääkitse!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 08:37

Ei ole siihen vielä mitään tarvinut ottaa.En ole huomannut. Vaikka siitepölyä tässä paljon. Yhtenävuonna veli oli tässä kahvilla peläytti pahan kerran . Männyistä lensi tuulen mukana siitepöly, hän luuli että tulipalo,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 08:47

En sen jälkeen,kun muutettiin pois hometalosta.Siitepölykin teki siellä oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 17:14

En joudu käyttämään mitään lääkkeitä siitepölyjen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 19:40

Allergialääkettä menee ympäri vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 21:03

Onneksi ei ole allergiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2011 - 16:35

En lääkitse. Taitaa olla ainut allergiamuoto jolle en ole allerginen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 03:28

En ennalta ehkäise, ei ole allergioita.