Minä vuosikymmenenä tälläistä asua on käytetty ja miksi sitä kutsutaan? img688.imageshack.us/i/jiadoka.jpg/

Avainsanat: tyyli vaate pukeutuminen asu muoti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2011 - 23:39

Sijoittaisin 40-50-luvulle ja veikkaisin hihaton kotelomekko,Rita Hayworth iki-ihanana Gildana kiiltävänpunaiset kiharat valuen olkapäille hihattomassa kotelohameessa,UPEATA!
www.youtube.com/watch?v=7A-e7UnTa2k
www.youtube.com/watch?v=0d1C...re=related
tässä alemmassa ei ole kotelomekkoa,mutta hurmaava Rita Gildana;ajalta,jolla naiset oli TOSI naisia...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2011 - 19:00

Olisikohan kynämekko 50 lukua veikkaisin...

Lisätty: 23.03.2011 - 08:07

1950-luvun nainen oli erittäin naisellinen, mutta myös käytännöllinen. Käytettiin korkeita korkoja, käsineitä, kellomekkoa tai kynämekkoa. Naisetkäyttäytyivät ja näyttivät viimeisen päälle ladyiltä.

Kello- ja kynämekot olivat vuosikymmenen suosituimmat mekkomallit. Kellomekon alle puettiin alushame tukea antamaan. Kynämekko oli tiimalasin muotoinen ja vartalonmyötäinen.

girlsloveshoes.blogspot.com/...muoti.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 21:01

Tarjotaan kotelomekkoa, lyhyet hihat , vetoketju takana Ehkä 50-60 luvulle menee.
Käyttäjiä J Onasis ja Hepburn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 07:32

PateT kanssa samaa mieltä elikä 40-50 luvulla käytettiin ja ehkä vielä -60 luvun alussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 09:43

On ollut käytössä useampana vuosikymmenenä eli on muotia joka uusiutuu säännöllisin väliajoin.
On ollut muodissa myöhemminkin kuin 50-luvulla, koska itselläni on ollut tuollainen mekko aikoinaan. Ja jos "nykyajan" kotelomekkoihin mennään , niitä on kyllä nykyäänkin saatavana, muutama vuosi sitten ostin mustana yhden (ns. pikkumusta).
Ennen naiset näyttivät naisilta, mutta koska mahtoikaan ylesityä se että naiset pukeutuvat miehiksi? Eli rumiin pitkiin housuihin ja lökävaatteisiin? Ne ovat kauheita mielestäni! Olisko lihavuuden yleistymisellä suurin syy asiaan vai millä?
30-luvulla naiset pukeutuivat nätisti, olivat hoikkia , kauniit kampaukset jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 03:26

50-luvun muotia.