onko totta että 92%:lla ihmisistä on herpes, kyse on vain siitä että onko se näkyvillä? ja mikä herpes? suu vai jokin muu rööri?

Avainsanat: visvasyylä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2011 - 17:00

fi.wikipedia.org/wiki/Herpes_simplex Herppestä monelaista 1-2 tyypin. Ylä että alapään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2011 - 16:32

Näkyvillä?Virus?
Otahan -google-kuuklaa sana herpes,saat vastauksia joka rööriin ja holeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 16:57

en ole vielä googlettanut sen kun satjaj kertoja nenään ja ylähuuleen, vaikka en ole etsinytkään mitään.
Se on vaiva joka tulee ja saattaaa tulla noin kolmen viikon välein. ei muuta kun rohto on hyvää ja tehoaa.
Tosi kipeä vaiva. Höpisevät jonkun hermojuuren tulehduksesta. Kopautin kolme kertaa puuta, että en herää huomen aamulla huuli ruvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 18:46

Huulissa saattaa olla eniten...uskoisin..
Itse minulle tulee huuleen kuumeessa ollessani ja jos olen syönyt sitrusheldemiä, muulloin oireeton...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 19:29

Vesionninen niminen putkiliike tietää kaiken rööreistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.03.2011 - 20:55

Itse kuulun niihin joilla se on. On epämiellyttävä virus - ei anna armoa. Tulee ja lähtee milloin tykkää. Eikä tahdot herpesrasvat auttaa.

Lisätty: 22.03.2011 - 22:34

Siis minulla on herpes suupielissä mutta visvasyylä on sitten lukunsa sinällänsä ja eriasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 10:44

melkein kaikki ihmiset kantavat herpes -virusta.
en tiedä mikä "malli / muoto" se on. joillakin se sitten on näkyvillä esim huulessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 10:11

Kun herpeksen kerran saa, se pysyy kehossa lopun elämää, niin olen kuullut. Huuliherpes on se yleisin varmaan, siihen on lääkkeitä keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2011 - 16:51

Rasittava vaiva, johon ei lääkkeet paljoa auta. Huulet ruvella monta kertaa vuodessa. Ja suurimmalla osalla ihmisistä se on. Puhkeaa aina silloin tällöin kukkimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 03:22

Huulissa joillakin näkee vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 09:57

Eiköhän se meillä kaikilla ole, mutta oireilee harvoilla. Ilmeisesti stressi tai joku ruoka-aine voi sen aiheuttaa.